Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door PIE
^^ Tja... het is natuurlijk ook zo digi als maar kan... en eerlijk gezegd boeit me dat ook geen reet.![]()
Ben het wel met je eens dat het wat viezer mag... maar dat kan ook met digi.
die galm op de snare zekerOrigineel geplaatst door fjoesz
ja, dan heb je dus beton in je oren
deze track zou veel meer overtuiging kunnen hebben door analoogjes
Origineel geplaatst door fjoesz
dat platdrukken wat jij graag wil horen is nergens voor nodig
Er is maar 1 echte PIE!![]()
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Nou even niet lopen lullen jongen. In de mid-eighties was jij 10 jaar en had ik al een heel museum 'analoogjes' bij elkaar.
Toen jij je eerste blokfluit nootje blies had ik al een opleiding aan de mixtafel achter de rug.
Duidelijk geen idee wat high-end afmixen inhoud. Ooit al van dynamiek en transparantie gehoord ?
Nou even niet lopen lullen jongen. In de mid-eighties was jij 10 jaar en had ik al een heel museum 'analoogjes' bij elkaar.
Toen jij je eerste blokfluit nootje blies had ik al een opleiding aan de mixtafel achter de rug.
Duidelijk geen idee wat high-end afmixen inhoud. Ooit al van dynamiek en transparantie gehoord ?
Ja man, en laat je niet afleiden door misplaatste commentaartjes hier !
(als je zo verder blijft doen vind jouw werk vroeg of laat z'n weg...)
Ja man, en laat je niet afleiden door misplaatste commentaartjes hier !
(als je zo verder blijft doen vind jouw werk vroeg of laat z'n weg...)
^^ Tja... het is natuurlijk ook zo digi als maar kan... en eerlijk gezegd boeit me dat ook geen reet.
Ben het wel met je eens dat het wat viezer mag... maar dat kan ook met digi.
Misschien moet ik m'n E-Phonic plugins maar eens uitbreiden met met een Dirt VST pack of zo.
dank synthforum.nl analoog liefhebbersOrigineel geplaatst door Arv
HAHAHAHAH Skeleton kappen nou je maakt jezelf nogal (zwak uitgedrukt) belachelijk vriend.
Origineel geplaatst door fjoesz
zo'n track schreeuwt om analoog