[track] Madonna - Frozen [Phynn Remix]

hmm ergens een accapella gevonden.:)
ik vindt hem wel lekker, alleen er wordt niet echt een spanning opgebouwd. en dat mis ik wel. verder vindt ik de balans tussen de verschillende geluiden niet helemaal zo liggen de melodie geluiden erg op de achtergrond.

is dit ook al de eind mix?

ik vindt de opbouw heel netjes gedaan en ook de geluiden die je gebruikt zijn ok. (opde finger snap misschien na)

ja, de finger snap is iets te flauw naar mijn mening, die zou iets scherper en korter kunnen.
Ik vind het begin erg leuk, een dergelijke fractured beat, hoe dat ook genoemd wordt, zou ook verder op in het stuk wel aardig zijn om te gebruiken, als contrast.
In zijn geheel vind ik het heel leuk om naar te luisteren.

ik vind het netjes gedaan, duidelijk een ervaren Reason gebruiker. Het is echt een track die goed mee kan op de achtergrond, maar geen knaller/floorfiller. Ik weet natuurlijk niet wat je bedoeling is geweest.

Ik sluit me wel aan bij de opmerking van EDP dat er geen spanningsopbouw in zit. Dit is in mijn ogen ook het meest lastig van een goede track, daar worstel ikzelf ook altijd mee.

Zonder de zang is het zeer eentonig...

Het blijft erg hangen op 1 niveau met amper variatie...

Geluid is wel OK op zich

ik mis... dynamiek! het klink wat doods IMO. Ritme is ook wat gewoontjes.. Maar wel netjes gedaan!

Ik vind het wel :okdan: hoor!

ik vind hem wel ok - om ergens tussen te draaien, tkunnen niet allemaal floorfillers zijn he - dat zou ook saai zijn

Origineel geplaatst door Waveglider
ik vind hem wel ok - om ergens tussen te draaien, tkunnen niet allemaal floorfillers zijn he - dat zou ook saai zijn

hahaha!
that's the spirit!

"ja, ik maak saaie muziek, maar ja, als we geen saaie muziek hadden, dan hadden we ook geen spannende muziek he?"
"hoef ik tenminste ook niet zo m'n best te doen..."

hahaha!

Laat ze maar lullen, laat ze het maar eens nadoen.

Hij klinkt lekker, en vind de tekst nog steeds zo goed. (voor een Demona nummer)
En heb even aan de mix lopen sleutelen. Wat me opvalt is dat de bas niet zo lekker warm erbij zit, mag wel iets meer.
Maar denk dat dit velen wel even zal bekoren.
Welk heb ik ook hier ontdekt dat je met Reason gemaakte tracks toch iets missen tov andere tracks. Zelf denk ik dat het aan Reason ligt. Die is toch niet zo strak als bijv hardware. Maar ik denk dat het met 16 bits mixing te maken heeft, het klinkt minder 'heavy'.
Desalnietteplus netjes gedaan. :)

http://mmbase.dyndns.org/synthforum/you_got_all_i_need_bassed_by_fuse.mp3

Bedankt voor de reacties. Hij is nog zeker niet af, moet nog erg veel aan gebeuren. De mix zit ook niet zo lekker in elkaar nog.

p.s. fuse, je link werkt nie :)

Nu wel :)

lekkere track hoor! klinkt krachtig, ik vind de bassdrum iets te hard door dreunen, daar had ik wat laag vanaf gefilterd, ik meen zelfs afentoe wat vervorming te horen(kan het hier niet zo heel goed horen) De opbouw is leuk! hoe kom je trouwens ingodsnaam aan de vocale samples?

Klinkt heel goed maar klein vraagje:

Hoe kom je ingodsnaam alleen aan de stem alleen??? ZIjn daar filters voor ofzo??? Ik wil namenlijk dan zelf ook wel f het een en ander remixen...

Doe je zoiets met software???

Ik weet wel dat artiesten als ben liebrand enzo de originele (of kopie) van de master tapes krijgen... Kan ik daar ook zo aan komen???

Back