RMI Harmonic orgel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Belachelijke prijs voor dit ding. Plaatje komt van http://www.synthmuseum.com/rmi/rmihar01.html
Dus nog niet eens een foto van zijn eigen exemplaar!!! Als je dan nog meer dan 5000 euro durft te vragen....

Ik heb hem een mail gestuurd met de vraag of hij kan bewijzen dat hij van JMJ is geweest.

9000 vrpr! oh.. baby, baby it's a mad world ( ayathola cat )

Gisteren gespot toen hij er net op stond, en nog niet die belachelijke vraagprijs.
Geen reactie gekregen op mail, trouwens.

uit de a-z ;
RMI = rocky mount instruments
alot of the rmi instruments are almost entire digital and outside the scope of a-z ,....a prime axemple is the harmonic synthesizer

a-z klopt vrijwel aardig meestal
price = eg :stupid
koop dan een cs80:slotje:

En weg...... op marktplaats.....kan de advertentie niet meer vinden

was ook te gek om waar te zijn.
er staan meer van dat soort vluchtige advertensies de laatste tijd
heb wel eens gehoord dat louche lieden advertensies gebruiken om gecodeert te communicieren!
zo van : vlieg ali met vlucht xxx.02 via bali naar kluiver, eet daarna de vluchtpapieren op
gecodeert zou dat eruit kunnen zien als : minimoog in mint conditie te koop , vasteprijs 20.000 euro.
zeer verdacht allemaal.
wil me er liever niet mee bezig houden :maffia:

Origineel geplaatst door sunny pedaal
was ook te gek om waar te zijn.
er staan meer van dat soort vluchtige advertensies de laatste tijd
heb wel eens gehoord dat louche lieden advertensies gebruiken om gecodeert te communicieren!
zo van : vlieg ali met vlucht xxx.02 via bali naar kluiver, eet daarna de vluchtpapieren op
gecodeert zou dat eruit kunnen zien als : minimoog in mint conditie te koop , vasteprijs 20.000 euro.
zeer verdacht allemaal.
wil me er liever niet mee bezig houden :maffia:

soo fett para ..kijk gelijk goed om me heen ....as k morgen mn dsi ga ophalen ,..
t kan t kan ...zekers !
:gaap: :dubbel:

sorry, weet niet wat me precies passeerde, m'n mps weer
groet, sully:mexico:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back