Bedoel je bij rhitmixen?
Ik denk in principe wel. Hij werkt onder andere met een oscillator die naar een 4024 chip (CMOS ripple counter) gaat, die volgens mij de pulsen geeft die hem normaal gezien laten "lopen". Dat is zijn tempo referentie dus, die je bij extern triggeren niet meer nodig hebt. Verderop in het schema heb je dan verschillende paden, elk naar 1 klank. Deze staan heel duidelijk in het schema (tenminste, in het juiste, complete schema).
Het lijkt me dat als je die oscillator met 4024 uitschakelt (om dubbele triggers te voorkomen) en aan de hand van de gegeven triggerwaarden 1 van de kanalen naar 1 van de klanken open zet, je hebt wat jij zoekt.
In feite moet je in de rhitmix zelf gewoon ieder kanaaltje naar iedere klank onderbreken en vervangen door een gate die je aansluit aan een trigger input. De rest moet je dan maar extern regelen, wat de bedoeling is bij triggeren, toch

. Zo lijkt het mij betrekkelijk eenvoudig te doen, omdat je zo mooi toegang tot iedere klank in het circuit hebt. Je hebt volgens mij een 8tal klanken in zo'n rhitmix, dus dat zou betekenen 8 kanalen onderbreken, 8 gates plaatsen en aan elke gate zijn eigen trigger input.
Overigens kon in de 2000Gt de (nieuwe versie van de) rhitmix standaard ook gesynced worden met zijn arpeggio, en kon je elk van de klavieren (voet, onder, boven) als start trigger gebruiken. Dat terzijde
Ik heb geen technische kennis, dus deze info kan helemaal fout zijn.