Monopoly Grote beurt

talkboxert

De man achter Exceeder
Ik heb een monopoly gekocht aleen doet het toetsenbord het niet meer.....

Hebben jullie tips waar ik dat t beste kan laten reviseren?

Thanks!

Dat toetsenbord kan je simpel zelf schoonmaken.

Let wel: het is een gebed zonder end... helaas... De MP4 heeft hetzelfde bagger toetsenbord als de P61 en de polysix.

Probleem is dat geen enkele toets het meer doet en ik dus niet weet of schoonmaken de oplossing is. mmmm. misschien even bij enkele toetsen uitproberen....

Goed drukken, het is echt waanzinnig af en toe :)

En anders ff openschroeven en de stekkertjes controleren, qua opbouw is het geen vervelend te onderhouden synth.

ik heb ook wel eens een p61 gekocht waarvan geen enkele toets het deed ..was toch een kwestie van schoonmaken..

maar of het in dit geval is???

Ik heb het toetsenbord van mijn p61 schoongemaakt. Toen dat niet hielp, heb ik de rubberen matjes verstevigd met kleine stukjes rubber (benzineslangetje).
Hij doet het weer helemaal!

Ik heb hem naar Saint Eric gebracht en die heeft er nieuwe toetsrubbers ingezet. Zelf schoonmaken hielp niet.

Ik heb die vraag (rubbers nog te krijgen) ook uitgezet bij Spanjaard in Alkmaar, die heeft weer ge-informeerd bij Korg en die wist te vermelden dat nieuwe rubbers niet meer te krijgen zijn.

Mocht iemand alsnog een adres weten, dan hou ik mij aanbevolen.

der is een 2komponent product op de mart speciaal voor rubber keyboards(pads) te herstellen,en is direct te verkrijgen bij farnell.

http://www.chemtronics.com/home.asp

en aub deze ist da ge moe hebben:

kijk in:

Electronics/Products/circuitworks/ruber keypad repair kit

is ni goedkoop (20e),simpel aan te brengen en je MM,polysix,pro-one ,etc...KB is terug ok

Oh ja,hercarboniseren met potlood,of reinigen met aceton etc.. is allemaal dikke zever-praat,dit is de enige pro manier die hem in staat brengt zoals het MOET zijn!

meteen terug goed voor een jaar of 15..

Laatst gewijzigd:
Ik vond dit:

http://monopoly.highspies.com/keyclean.html

maar t klinkt wel als een pijn-in-de-aars karwei.

Wel echt vet btw die monopoly.................

Maar de leukste gimmicks krijg je aleen met t toetsenbord./...

zit er niet gewoon een stekker los, als niet een toets het nog doet?!

Back