Wat ik eens heb gehad, het kan wel nog uit de TPG tijd zijn:
Plots belt mijn buurman aan met een pakketje voor mij in de handen. Ik heb echter geen enkel bericht gehad dat er een pakketje voor mij was en bij wie het dan wel afgegeven was. Nu weet die buurman natuurlijk niet dat ik dat niet weet, maar voor hetzelfde geld gaat hij ervanuit dat ik wel eens naar hem kom (logisch) en gebeurt dat dus nooit. Of opent hij het toch maar eens omdat ik er maar niet om kom, en ziet hij spullen die soms wel waardevol zijn erin zitten. Vind ik dus ook geen manier van handelen! Ok, even vergeten kan iedereen gebeuren, maar het is hier wel een belangrijk bericht dat vergeten werd. Maar ik weet er verder geen details meer van, het is een tijd geleden.
Het beperkt zich echter niet tot TNT post. Mijn broer kocht een PC van Dell. Hij was niet thuis, dus zetten met de dozen waar groot "Dell" en de specs op staan beneden in het portiek. Dat is in een huis waar nog 3 andere gezinnen wonen, en alles stond zichtbaar vanop straat (glazen deur...). Goed hoor Dell (of het bedrijf dat er voor rijdt)! Ik weet dat je anders miserie hebt met tweede afspraak, thuis zijn enz, maar een gestolen PC is toch niet beter...