Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door sweety
Dit is zeker een vet analoog bakje voor een nette prijs!
ik heb er een gehad en was zeker onder de indruk van hoeveel je eruit kan halen.
Origineel geplaatst door sweety
Dit is zeker een vet analoog bakje voor een nette prijs!
ik heb er een gehad en was zeker onder de indruk van hoeveel je eruit kan halen.
] Origineel geplaatst door rombraz
yep teisco is een vet merk ik heb gisteren mijn sx400 opgehaald gestemd en wel, ik heb er tot diep in de nacht mee lopen freaken, ik neem aan dat die 60f 1 osc is van de sx400 en dan zal die 60f ook wel heel vet zijn.

Origineel geplaatst door sms303
Sjoerd,
Is het filter te vergelijken met een Teisco 110-F?
Zit er ook een extren in op?
Jammergenoeg had ik 1.5/2 jaar geleden geen geld voor de SX400 van hier op t forum![]()

Sjoerd,
Is het filter te vergelijken met een Teisco 110-F?
Zit er ook een extren in op?
Jammergenoeg had ik 1.5/2 jaar geleden geen geld voor de SX400 van hier op t forum![]()
Origineel geplaatst door synthiaks
Nee, compleet anders.
1 dikke vco met 24 db ladderfilter dat wel zelfoscilleerd. filter heeft een superstrakke tracking!
dit bakkie doet wat bottom betreft niet onder voor een mini die je met 1 vco gebruikt! lfo sectie is erg leuk met variabele shape en hij heeft een lekkere envelope.
check de track s60f en je kunt hem horen met een 808.
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=325437

Origineel geplaatst door sander
Ik heb die track net geluisterd, maar die bassline klinkt vrij gewoon zeg maar. Niet dat ik denk van zo die is extra dik. Dit kan mijn juno of 101 ook wel. Maar ja het kan ook aan mijn speakers liggen.
Je zegt een 60f te vergelijken met 1 vco van een mini. Dus als ik mijn 2 110F's tegelijk zou aansturen en detunen zou ik een mini hebben. Nou wee weet dat ik ze ooit nog eens beide aansluit![]()

Origineel geplaatst door sander
Ik heb die track net geluisterd, maar die bassline klinkt vrij gewoon zeg maar. Niet dat ik denk van zo die is extra dik. Dit kan mijn juno of 101 ook wel. Maar ja het kan ook aan mijn speakers liggen.
Je zegt een 60f te vergelijken met 1 vco van een mini. Dus als ik mijn 2 110F's tegelijk zou aansturen en detunen zou ik een mini hebben. Nou wee weet dat ik ze ooit nog eens beide aansluit![]()
Je zit natuurlijk ook nog met de envelopes en het filter. En.... ik heb eens met de s110f gespeeld maar die klinkt toch iets dunner dan de s60f. Net zoals de ms10 en ms20 zeg maar. die ms10 klinkt gewoon net iets lekkerder!dit denk ik ook asze dezelfde handleiding en case design delen ,..Origineel geplaatst door sander
huh, maar de 110f en de 60F zijn toch identiek kwa type oscillator en filter.
Ze delen ook de zelfde handleiding en kwamen gelijk op de markt.
Origineel geplaatst door R-ond
top sander niet een 110 verkopen [!}

daar heb ik het met Sander als es over gehad
wsl ben je nummer 2 of 3 als wachtende in de rij![]()
bij de 110F moet je zeker opletten of het vco niet "vals" is
tunen is erg moeilijk/kostbaar en vaak onhaalbaar![]()
] yoke