Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Ik heb 1250 voor een zo goed als nieuwe betaalt 4 mnd geleden. Er waren mensen die mij voo rgek verklaarde maar ik zag het zelfde als ChampionSound. Je vind ze echt bijna niet meer onder de 1000euro in goede staat. Misscien daalt het ooit nog eens maar daar zou ik niet van uit gaan. En om nou te wachten totdat er eentje op een rommelmarkt verschijnt tijdens koningennedag voor 50euro lijkt mij sterk. En ik heb iig ook niet het geduld om daarop te wachten of had niet dat geduld![]()
)Ik vond pas nog een keys magazine van 1997. Toen gingen ze voor 2700 DM (Duitse mark) weg. Dat zijn precies 1350 euro. Blijkbaar zijn ze daarna dus behoorlijk gezakt aan prijs en zijn ze nu sinds een aantal maanden weer aan het stijgen.Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Ik heb 1250 voor een zo goed als nieuwe betaalt 4 mnd geleden. Er waren mensen die mij voo rgek verklaarde maar ik zag het zelfde als ChampionSound. Je vind ze echt bijna niet meer onder de 1000euro in goede staat. Misscien daalt het ooit nog eens maar daar zou ik niet van uit gaan. En om nou te wachten totdat er eentje op een rommelmarkt verschijnt tijdens koningennedag voor 50euro lijkt mij sterk. En ik heb iig ook niet het geduld om daarop te wachten of had niet dat geduld![]()
Origineel geplaatst door bikkel
Zo langzamerhand is iedere 303 in handen van een liefhebber geraakt.
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Nice job GroeneRidder
Niet netjes afgewerkt maar je had mij iig wel te pakken de eerste 2 sec. Dacht ff dat het echt van Roland was. (ik zit hier ook achter een 15" schermpje.
Origineel geplaatst door klausito
Was dat niet al zo dan?

Origineel geplaatst door mikemix
Tja, wat is "in", wat is "uit"?
Viool kan al jaren niet meer, wat een uitgekouwde sound zeg.![]()
Ik ken een gevoel die na een drukke week zegt, even een classic acidnummer
voor onderweg in de auto naar huis, heerlijk![]()

Origineel geplaatst door bikkel
Liefhebber dus![]()

Nee maar hij had het erover dat ze nu in handen zijn van liefhebbers. Maar dat is toch al lang zo dacht ik.Origineel geplaatst door bikkel
Een 303 is niet meer zo gangbaar in commerciele muziek, althans geen echte 303 (je hoort nog wel eens van die achtergrondmuziek op TV met iets 303 achtigs er in).
Origineel geplaatst door ChampionSound
Ik heb deze week toch wel weer een spreekwoordelijke koude douche over me heen gehad. Ik speelde van de week voorzichtig met de gedachte dat ik voor een redelijk (lees: max. 1000 euro) bedrag op ebay wel een 303 zou kunnen scoren, lijkt me geen onredelijk bedrag dacht ik zo.
Het is (in mijn optiek) toch wel schrikken als je er voor dat bedrag geen enkele meer weet te vinden. De afgelopen week liepen de biedingen van elke TB telkens weer op naar gemiddeld tussen de 1200 (redelijke staat met slijtage rondom pots) en 1400 euro (optisch bijna als nieuw).
Dan moet ik die hoop toch wel laten varen. Het geluid van een echte TB klinkt nog steeds ongeëvenaard, maar voor deze prijs.. Nee dank je feestelijk
Misschien dan toch maar eens een Acidlab of x0xb0x...

Origineel geplaatst door Niel
En de hype meetellen he![]()
Ik heb ondertussen vanalles gehad, mb33 (3x), TBS303, acidlabs bassline en ben uiteindelijk door gebruiksgemak EN klank uitgekomen bij de x0xb0x. Naar mijn mening op heel veel vlakken beter dan het origineel.