Cwejman S1

Attachments

• cwejman-s1-angle.jpg
    cwejman-s1-angle.jpg
    282,6 KB · Bekeken: 85
Ben ook wel benieuwd, ziet er allemaal veelbelovend uit!:{

En volgens mij ben ik diegene op "AH" ook tegengekomen!;)

Peace...

Wel mooi met zo'n M3X..

athome.jpg

Samples klonken ook stevig.

Overtuigend vind ik de bovenstaande foto nog steeds niet. Die patchcords hebben blijkbaar geen jacks en verdwijnen in het niets boven de M3X welke overigens maar 1 front panel input heeft. ???

Ik denk dat het wel echt is!8)

Attachments

• twist.jpg
    twist.jpg
    68,9 KB · Bekeken: 85
Origineel geplaatst door Lacrosse
Overtuigend vind ik de bovenstaande foto nog steeds niet. Die patchcords hebben blijkbaar geen jacks en verdwijnen in het niets boven de M3X welke overigens maar 1 front panel input heeft. ???
Ze gaan van de S1 naar de S1. De kabels hangen voor de M3X.

Er zijn nog meer foto's, ook van de jack aansluitingen.
http://www.synthparts.com/cwejman

Hij is echt.

??

??

mee eens ik vertrouw [ook al wil ik het wel ,...!!!]
deze foto ook niet echt ,looks ok do.
ik mailde de desbetreffende persoon ;
- hij is te koop blijkbaar voor het LUTTELE bedrag ,Hi
Thank you for your letter. The S1 is out. Wwe don't have any agency for Netherlands or Germany. We don’t produce in larger volume yet so we take it bit by bit. The S1 is selling in US by our distributor GSF Agency in Santa Monica California.

The price for the S1 in Swedish crowns is 22400 exclusive VAT. (Total 28 000 SEK) (VAT in Sweden is 25%)
2003-05-08: The price in Euro would be about EUR 2 460 exclusive taxes/VAT.
You are welcome to contact us again.

:r what tha [ist nou diezelfde sweed die ons gek ,maakt met zn mooi pic-s
of moet ik vast gaan sparen ,...ik moet wel zeggen die synth heeft wel vrij aparte specs,....ist verzonnen ,...
ik weet het in ieder geval niet meer :stupid :{ :duivels: yo ,..!@%#@^$7

Wat ik wel grappig vind is dat bij die foto met die MX3 er een sampler tussen staat.
Hoe ironisch. :)

Re: ??

Origineel geplaatst door rondroyd
...ik moet wel zeggen die synth heeft wel vrij aparte specs,....ist verzonnen ,...
Wat is er zo apart aan deze specs?

mee eens ik vertrouw [ook al wil ik het wel ,...!!!]
deze foto ook niet echt ,looks ok do.
ik mailde de desbetreffende persoon ;
- hij is te koop blijkbaar voor het LUTTELE bedrag ,Hi
Thank you for your letter. The S1 is out. Wwe don't have any agency for Netherlands or Germany. We don’t produce in larger volume yet so we take it bit by bit. The S1 is selling in US by our distributor GSF Agency in Santa Monica California.

The price for the S1 in Swedish crowns is 22400 exclusive VAT. (Total 28 000 SEK) (VAT in Sweden is 25%)
2003-05-08: The price in Euro would be about EUR 2 460 exclusive taxes/VAT.
You are welcome to contact us again.

:r what tha [ist nou diezelfde sweed die ons gek ,maakt met zn mooi pic-s
of moet ik vast gaan sparen ,...ik moet wel zeggen die synth heeft wel vrij aparte specs,....ist verzonnen ,...

WOEHAAAAAAAAAAA!!! ben ik de enige die hoofdpijn krijgt van je postings? zelden zoveel chaos qua leestekens en teksten die willekeurig door elkaar zijn gegooid gezien..... please please please iets leesbaarder de volgende keer? thanx! :D

Re: Re: ??

Re: Re: ??

Origineel geplaatst door olafmol
WOEHAAAAAAAAAAA!!! ben ik de enige die hoofdpijn krijgt van je postings? zelden zoveel chaos qua leestekens en teksten die willekeurig door elkaar zijn gegooid gezien..... please please please iets leesbaarder de volgende keer? thanx! :D
Hij kan er niets aan doen en heeft dat al vaker gezegd..

Hij is dyslectisch. Peeze.. Hij weet wel genoeg over synths!

Origineel geplaatst door BananaWorld
Even een zwaar offtopic vraagje. Wat is 'AH'?
Dat is een goede voor de FAQ!

AH = Analogue Heaven: Dit is een mailinglist waar alleen maar Analoge zaken besproken worden. :)

Voor de archives: http://www.midiwall.com/archives/ah/
Lid worden? Een mailtje naar: analogue-subscribe@hyperreal.org

Dan krijg je zo'n 50 mailtjes per dag, waarvan de helft van Senso! ;)

De patchkabels staan zo mooi rond en werpen geen schaduw op de mooie lichte sampler. Ik geloof het ook nog steeds niet.

edit: alhoewel, ik heb inmiddels de overige plaatjes gekeken en die zien er wat overtuigender uit. Maar ik geloof nog steeds niet dat dat ding werkt. Ik blijf er bij dat het een lege kist is die door een fanatieke hobiest in elkaar is gezet. Knap staaltje werk dat wel. Als ze echt al te koop zouden zijn en er een distributie netwerk opgezet is dan had dat ding al lang ergens op een show of in een blad moeten staan. Ik blijf vol houden dat het (goede) nep is.

thanx

thanx

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Hij kan er niets aan doen en heeft dat al vaker gezegd..

Hij is dyslectisch. Peeze.. Hij weet wel genoeg over synths!

zoisdat !

thnx J_B...
[ik zou dus wat meer tijd nemen voor het posten ,ben ook erg gehaast altijd ,...mja]
2olaf ,...anders sla je mijn post toch gewoon lekker over ,...post zat !!
:walker: op naar de volgende post :stupid
:z :slotje:
oja AH analogue Heaven [de rest moet je wel zelf opzoeken ,...vindt ik
albert hahaha-ijn.ok:yamaha: dan

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door omiel

damn ik krijg de hele tijd de neiging om naar de snackbar te rennen van die lekkere frika-avatar-speciaal van je!!!

Re: thanx

Re: thanx

zoisdat !

thnx J_B...
[ik kan wel wat meer tijd nemen voor het posten ,ben ook erg gehaast altijd ,...mja]
olaf ,...anders sla je mijn post toch gewoon lekker over ,...post zat !!
:walker:
op naar de volgende post :stupid
:z :slotje:

ja joehoe dat kennik toch nie ruiken? ook nergens gelezen..maar ik snappum, dus ik heb nix gezegd...... verder maar weer! 8)

Back