Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ze gaan van de S1 naar de S1. De kabels hangen voor de M3X.Origineel geplaatst door Lacrosse
Overtuigend vind ik de bovenstaande foto nog steeds niet. Die patchcords hebben blijkbaar geen jacks en verdwijnen in het niets boven de M3X welke overigens maar 1 front panel input heeft. ???
Origineel geplaatst door Lacrosse
Overtuigend vind ik de bovenstaande foto nog steeds niet. Die patchcords hebben blijkbaar geen jacks en verdwijnen in het niets boven de M3X welke overigens maar 1 front panel input heeft. ???
what tha [ist nou diezelfde sweed die ons gek ,maakt met zn mooi pic-s
yo ,..!@%#@^$7Wat is er zo apart aan deze specs?Origineel geplaatst door rondroyd
...ik moet wel zeggen die synth heeft wel vrij aparte specs,....ist verzonnen ,...
ik weet het in ieder geval niet meer![]()
![]()
yo ,..!@%#@^$7
Origineel geplaatst door rondroyd
mee eens ik vertrouw [ook al wil ik het wel ,...!!!]
deze foto ook niet echt ,looks ok do.
ik mailde de desbetreffende persoon ;
- hij is te koop blijkbaar voor het LUTTELE bedrag ,Hi
Thank you for your letter. The S1 is out. Wwe don't have any agency for Netherlands or Germany. We don’t produce in larger volume yet so we take it bit by bit. The S1 is selling in US by our distributor GSF Agency in Santa Monica California.
The price for the S1 in Swedish crowns is 22400 exclusive VAT. (Total 28 000 SEK) (VAT in Sweden is 25%)
2003-05-08: The price in Euro would be about EUR 2 460 exclusive taxes/VAT.
You are welcome to contact us again.
what tha [ist nou diezelfde sweed die ons gek ,maakt met zn mooi pic-s
of moet ik vast gaan sparen ,...ik moet wel zeggen die synth heeft wel vrij aparte specs,....ist verzonnen ,...
ik weet het in ieder geval niet meer![]()
![]()
yo ,..!@%#@^$7

Hij kan er niets aan doen en heeft dat al vaker gezegd..Origineel geplaatst door olafmol
WOEHAAAAAAAAAAA!!! ben ik de enige die hoofdpijn krijgt van je postings? zelden zoveel chaos qua leestekens en teksten die willekeurig door elkaar zijn gegooid gezien..... please please please iets leesbaarder de volgende keer? thanx!![]()
Dat is een goede voor de FAQ!Origineel geplaatst door BananaWorld
Even een zwaar offtopic vraagje. Wat is 'AH'?

Origineel geplaatst door Lacrosse
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Hij kan er niets aan doen en heeft dat al vaker gezegd..
Hij is dyslectisch. Peeze.. Hij weet wel genoeg over synths!
op naar de volgende post

danOrigineel geplaatst door omiel
Origineel geplaatst door rondroyd
zoisdat !
thnx J_B...
[ik kan wel wat meer tijd nemen voor het posten ,ben ook erg gehaast altijd ,...mja]
olaf ,...anders sla je mijn post toch gewoon lekker over ,...post zat !!
![]()
op naar de volgende post![]()
![]()
![]()