Cwejman S1

Dit lijkt een kleine versie ervan...

177e.jpg

Op de volgende foto links in beeld..
http://members.aol.com/isobarb8/blacet6.jpg

Laatst gewijzigd:
inderdaad......vaag..zelfs de naam staat er netjes op rechtsboven.....wie is die vage dude met die cowboyhoed? ;)

Olaf

Die gozer staat altijd voor modulars met vreemde pakken en zwaarden en shit. :)

Errug cool! Maar een halve versie is wel vreemd.

Ik hou Analogue Heaven in de gaten en meldt het zodra er nieuws is..

The Caped Modulator! defender of real modular analogue! Destroyer of VA! Now in a theatre near you..

Olaf

er staat toch echt S1 op....mmm..misschien dat de specs gedownsized zijn om een of andere reden..

Olaf

bat merkte op dat ie wel hetzelfde is...
Op die foto's zie je nog een bruin vel liggen over de rest.

thanx matt2nd!

Waarom heeft die gozah er een handleiding van de Korg LE onder liggen? Vreemde meneer hoor.

tis de SOS van vorige maand ;)

Olaf

Heb je ook zijn "booschappenlijstje" op de achtergrond al opgemerkt? ;)

Ik mag hopen dat hij dat lijstje NA 11 september gemaakt heeft en niet van te voren! :)

die gozer is echt zo gek als een prei! hij schijnt ook die hele SAGE synth hoax gedaan te hebben, dan weet je wel genoeg......maar of ie nou die CWEJMAN heeft nagebouwd, of dat ie die hele site ook zelf heeft verzonnen en gemaakt is me nog niet helemaal duidelijk....lees onderstaande thread uit AH maar eens:

http://www.midiwall.com/archives/lookit.cgi?-p=ah&-v=2002-01.14

Olaf

Bruin vel ?

Bruin vel ?

Nee.. da's geen bruin Vel. Die kerel heeft een of andere test-voorkant gemaakt (het lijkt wel een soort PCB materiaal).. en is daar z'n componenten op aan het bouwen.

Wat die kerel daar naast z'n moog modulars heeft staan lijkt een wat verder gevorderde versie van dit bakkie te zijn.. of is het misschien een soort zelfbouw-kit.. dat kan ook een hoop verklaren.

Die crap boeit mij niet of t echt of niet echt is. Wat ik wel heel graag wil weten is hoe hij dat frontpaneel heeft gemaakt? Iemand ideeen?

ja maar WAT is er nep? heeft hij zo'n S1 gewoon nagebouwd, of heeft hij dat hele concept bedacht en de site eromheen gebouwd, net als bij de sage?

Olaf

Ik weet het ook niet olaf...

Ik ben nog steeds gefasineerd door de plaatjes.

Hij heeft mij een mailtje gestuurd dat het niet nep is. Dat wil natuurlijk niets zeggen, maar toch.. Vaag....

Op AH wordt nu ook bevestigd dat ie echt is.

Back