Cwejman S1

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
http://groups.msn.com/BoomboxFC/shoebox.msnw

Ziet er toch echt uit.... 6 pole filtertje..
Zijn er eigenlijk andere synth fabrikanten met een 6 pole filter?
En dan bedoel ik niet met 2 filters achter elkaar, maar gewoon eentje..

Niet vaak

Niet vaak

Meer dan 4 Pole's kom je nauwelijks tegen... en ik denk dat dat met een reden is.. waarschijnlijk klinkt het gewoon nergens naar als je je filter te 'scherp' maakt.

7 pole is 42db/octaaf...

Er schijnt dus ook een Synthra-M te zijn. Het prototype.

Synthra.JPG

Bruut.

Kijk, dat ziet er nou strak uit! Mooi design, netjes opgebouwd. Kleurtjes voor het onderscheid.. TOP

Origineel geplaatst door Arv
Kijk, dat ziet er nou strak uit! Mooi design, netjes opgebouwd. Kleurtjes voor het onderscheid.. TOP
Doet wat MarcMarc achtig aan... Maar helaas.. Dit was het prototype van de bovenste knaap, dus helaas... geen kleurtjes meer.

6 pole filter

6 pole filter

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Zijn er eigenlijk andere synth fabrikanten met een 6 pole filter?
En dan bedoel ik niet met 2 filters achter elkaar, maar gewoon eentje..

das toch een filter met meer dan 4 points dus bv een matrix obie filter die hebben verschillende filters

of ben ik nou in de war met een 6 pole adsr met slope enzenz ...
ok

Hij ziet er wel heeeeel geil uit niet? Misschien wel een goede concurrent voor de Macbeth M5....
Hij ziet er ook echt...uhm.....muzikaal uit. Goed om echt tracks mee te maken en niet alleen mee te klooien.

M5 is coming real soon, guys! I've been getting the moroco into production and I've also been building a large stock of M3X synths for my Belgium Dealer...It's funny, the more time out from one project, the more you think, and I have some neat ideas coming up. I've heard the S1 is excellent btw!
Regards to all, Ken

Er komt een review van de S1 mkII in de Sound on Sound van augustus.

Heb het juist gelezen, goede monofone synth, veel mogelijkheden, maar wel een 3000 euro! Niet voor de gewone sterveling dus. Helaas, ik heb mezelf net een goeie ouwe Prodigy gekocht. Anders kocht ik me er gelijk 3 van ;)

Origineel geplaatst door lo-fi
Er komt een review van de S1 mkII in de Sound on Sound van augustus.

Ik heb 'm ook net gelezen
Begin langzaam te zwichten voor deze bak

Tering..........

Ik heb het ook gelezen....wat een vettebak!!!!!!
Heb een mailtje naar die knakkers gestuurd een MUSTHAVE!!!!!!!!!!

Waarschijnlijk alleen direct te krijgen via de website......alleen nog een distributeur in england...

Ik droom er over:)

Ik heb antwoord van ze:

Ze zijn op voorraad
ze rekenen het zweedse btw tarief 25% ! =(
Verzenden is gratis :)

Back