dj geluiden

trex

Stamgast
hoi,
weet er iemand een goed programma om bv dj scratch geluiden te maken.
Of zo'n platendraaier die begint te spelen (dat krak geluid)
ik zoek een programma die dat bezit, of iemand een legaal gratis downloaden site weet.
thx

tis vooral voor hiphop bedoelt
thx doei

Optie 1

Koop een draaitafel en mixer , het liefst een vestax anders blijf je om de maand je CV vervangen,,,, wat battle break platen ook worden ze wel breakbeat platen genoemd,,, goed oefenen ,,, heb je je skillz te pakken licht elk KRAK geliudje in jou handen ...

:D:D:D:

Optie 2,,, voor de luie hand

ZIjn zat sampletjes idd dj programmatjes weet ik wat ,,, ze zijn zo te vinden tracktor dj kan dat vas took wel
Ik ben daar totaal niet weg van ,,, komt warschijnlijk omdat ik al 8 jaar lang met optie 1 werk :D

En gratis programmatjes weet ik sorry helaas niet....

:dj: succes laterzzz

nou ik heb die turntablist pro ff gedownload...wat een bagger ding, gaat echt nergens over. je kan beter scratches samplen. je kent vast wel iemand die een sl 1200 heeft staan en ga aan de gang zou ik zo zeggen...

808 kicks kunne niet uit een VST komen maar enkel uit een TR808

Dat geld een beetje het zelfde met die scratch-plugs.
Opzich doen ze het wel maar als je een vette, warme scratch wilt moet je toch echt je handen vuil maken en niet je processor van je pc AJBWIB

Origineel geplaatst door DenDer
je kan beter scratches samplen. je kent vast wel iemand die een sl 1200 heeft staan en ga aan de gang zou ik zo zeggen...

De mensen die ik ken laten mij dat meestal niet doen :engel:

Origineel geplaatst door DenDer
nou ik heb die turntablist pro ff gedownload...wat een bagger ding, gaat echt nergens over. je kan beter scratches samplen. je kent vast wel iemand die een sl 1200 heeft staan en ga aan de gang zou ik zo zeggen...

Ja koop jij ff een sl 1200 en neem wat mooie scratches op,,je moet zeker eerst goed oefenen voor je er redelijk mooie chirp of crab uit krijgt.
Mij koste het wel en jaar voor het een beetje redelijk ging

misschien is een sample cd te overwegen ?

iig beter dan een plugin en goedkoper (en sneller) dan zelf maken, de luie manier dus.

Origineel geplaatst door jamal
Ja koop jij ff een sl 1200 en neem wat mooie scratches op,,je moet zeker eerst goed oefenen voor je er redelijk mooie chirp of crab uit krijgt.
Mij koste het wel en jaar voor het een beetje redelijk ging
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt:confused: Ik heb het niet over kopen(woord is niet gevallen) maar misschien heeft 1 van je vrienden sl's en mag je daar ff gebruik van maken om wat samples op te nemen.;) Heb jij je samples en kan je weer verder.En inderdaad scratchen is niet makkelijk dat geef ik toe, maar hij wil goedklinkendescratchsamples en die krijg je door te scratchen:{

hey
mercikes kben vinyl aan het downloaden, keer kijken wat het zegt.
Weet er iemand van jullie een goede sampler cd met dj geluiden?

thx

ik heb thuis ook vinyl, kun je lekker op krassen (eeeh, scratchen)

vinyl.jpg

Back