Heineken speaker kratjes

MusiQmaN

Drummer, tech.
Iemand ze al gehoord/ervaren?

bec5_1.JPG

bf3d_1.JPG

271812109.jpg

9.95 met 6 bikjes heineken.

Ziet er mij n btje als een halve grap uit.. enerzijds serieus overkomend om mensen te trekken, maar als je erdoor leest ook veel kul...

Volgens de zelfbenoemde operaster Jessye Norman doet het geluid niet onder voor dat van een live orkest. :)

Dit worden mijn nieuwe monitors. Eindelijk mijn zoektocht ten einde!

en vanaf 0Hz!

Origineel geplaatst door Venturi
Volgens de zelfbenoemde operaster Jessye Norman doet het geluid niet onder voor dat van een live orkest. :)

Dit worden mijn nieuwe monitors. Eindelijk mijn zoektocht ten einde!

en vanaf 0Hz!

ook Karl Lagerfield en die ouwe filmster. ben zn naam ff kwijt :P

-edit-

woody allen

Gniffel . Nou helemaal niet zo raar eigelijk . Er zijn meerdere kleine plastic monitors met een dubieuz speakertje die speciaal ontwikkeld zijn voor studio gebruik om een idee te krijgen hoe het gemiddeld ergens anders klingt .

Origineel geplaatst door mischa
Gniffel . Nou helemaal niet zo raar eigelijk . Er zijn meerdere kleine plastic monitors met een dubieuz speakertje die speciaal ontwikkeld zijn voor studio gebruik om een idee te krijgen hoe het gemiddeld ergens anders klingt .

Huis-tuin en keuken referenties dus. klinkt aannemelijk.

Origineel geplaatst door mischa

De nieuwe NS-10 :D

Ook in België?:frons: ?.

Origineel geplaatst door Camiel Toe
4,27 kHz? Dat is niet veel hoog toch?
dat is wel erg middle of the road idd... nog geen kwart van het hoorbare spectrum :confused:

Ondersteunende geluidsstructuren :D : FM, AM, MP3, MP3 VBR, Wav, AIFF, AAC
maar een scheet die je rechtstreeks doorstuurt met een microfoon niet 8o)

Goedkope reclame dit.

Laten ze zich maar eens bezighouden met het brouwen van fatsoenlijk bier, niet die bocht waar ik me als Nederlander voor rotschamen moet.

Back