Heineken speaker kratjes

Wat hebben die Belgen toch met dat Jupiler? Dat land brengt de meest prachtige biertjes voort, en dan lopen ze te mieren over die wannabee Heinekentroep.

Origineel geplaatst door Kraan
Wat hebben die Belgen toch met dat Jupiler? Dat land brengt de meest prachtige biertjes voort, en dan lopen ze te mieren over die wannabee Heinekentroep.

Amai, wow , daar antwoord ik zelfs niet op, veel te veel moeite, maar toch dit;

Zoek 2 Belgen die Heineken beter vinden (dan Hoegaarden, Jupiler, Stella Artois, Maes Christal etc.) en ge verdient een pluim...

Bijna al de (bierdrinkende) Belgen vinden afwaswater een passende benaming voor Heineken, en dan ben ik objectief....

Voor de Belgen moet het bier bier zijn....

Ach, over smaak valt niet te discussiëren, ieder het zijn en respecteer (jammergenoeg ^^) ieders mening en smaak.

Origineel geplaatst door onzefree
Zoek 2 Belgen die Heineken beter vinden (dan Hoegaarden, Jupiler, Stella Artois, Maes Christal etc.) en ge verdient een pluim...

Bijna al de (bierdrinkende) Belgen vinden afwaswater een passende benaming voor Heineken, en dan ben ik objectief....

Dat zegt meer over de Belgen, dan over het bier }:| :D
Nee, een Jupiler gaat er hier ook wel in op zich, Heineken overigens ook..! Maar bij mij is het toch een Hertog Jan boven alles :biertje:

Geen bier. Nog beter. Gelukig dat mn pa (die zo goed als alleen maar Grolsch drinkt) de blikjes wou hebben.

Ik vind het maar een matig voorkomen die dingen.

Amai, wow , daar antwoord ik zelfs niet op, veel te veel moeite, maar toch dit;

Voor de Belgen moet het bier bier zijn....

Ach, over smaak valt niet te discussiëren, ieder het zijn en respecteer (jammergenoeg ^^) ieders mening en smaak.

En gij verdient een pluim wanneer gij eens goed lezen kan. :kont:
Hoewel het schrijven/typen ook nogal qua logica te wensen overlaat. Waarom reageer je immers na gezegd te hebben niet te willen reageren?

Kijk, dat Belgen geen Nederlands bier lusten, dat was al bekend. Jupiler en Heineken is voor mij 1 pot nat. Stella Artois en Primus gaan daarentegen als Pilsners wel, hoewel Hertog Jan, Brand en Gulpener er met kop en schouders bovenuit steken. Als wegklokpils (wat Jupiler, Heineken, Amstel en al die andere meuk is), moet je weer bij de Oosterburen en hun buren zijn.

Dus als Belg trots zijn op je pilsners is nergens voor nodig, bespaar je de farce. Wees dan trots op je Duvel, Westmalle en andere mooie speciaalbieren. En wat betreft witbieren? Stap eens over je trots heen, en doe een objectieve (ironisch woord in dit geval) poging een paar Duitse witbieren te proeven.

Zo, dat was een uiterst zinvol stukje tekst. Sommige mensen moet je ook alles twee keer uitleggen. :biertje:

En gij verdient een pluim wanneer gij eens goed lezen kan. :kont:
Hoewel het schrijven/typen ook nogal qua logica te wensen overlaat. Waarom reageer je immers na gezegd te hebben niet te willen reageren?

Kijk, dat Belgen geen Nederlands bier lusten, dat was al bekend. Jupiler en Heineken is voor mij 1 pot nat. Stella Artois en Primus gaan daarentegen als Pilsners wel, hoewel Hertog Jan, Brand en Gulpener er met kop en schouders bovenuit steken. Als wegklokpils (wat Jupiler, Heineken, Amstel en al die andere meuk is), moet je weer bij de Oosterburen en hun buren zijn.

Dus als Belg trots zijn op je pilsners is nergens voor nodig, bespaar je de farce. Wees dan trots op je Duvel, Westmalle en andere mooie speciaalbieren. En wat betreft witbieren? Stap eens over je trots heen, en doe een objectieve (ironisch woord in dit geval) poging een paar Duitse witbieren te proeven.

Zo, dat was een uiterst zinvol stukje tekst. Sommige mensen moet je ook alles twee keer uitleggen. :biertje:

Hier ben ik objectief in de zin dat de meeste Belgen dit (ik weet het wel, uit principe, ja hoor, dat weet ik wel, chauvinistisch best) zo noemen, ik zelf moet niet veel hebben van Maes Christal etc, ik ben zelf voor het witbier (bij voorkeur Hoegaarden dan) en voor de zwaardere trappisten.

Hey, let's be friends :okdan: .

Moderator, misschien een slotje?
:slotje:
Tegen deze rotzooi over smaak, onbediscussieerbaar!!

Tenzij iemand nog iets heeft over de heineken kratjes...

Origineel geplaatst door 6 trak
zegge... is dit jouw'n thread? als het je niet aanstaat dan reageer je toch niet meer? laat staan nog langer een kijkje nemen...

je hebt gelijk, mijn oprechte excuses

Hier ben ik objectief in de zin dat de meeste Belgen dit (ik weet het wel, uit principe, ja hoor, dat weet ik wel, chauvinistisch best) zo noemen, ik zelf moet niet veel hebben van Maes Christal etc, ik ben zelf voor het witbier (bij voorkeur Hoegaarden dan) en voor de zwaardere trappisten.

Hey, let's be friends :okdan: .

Mooi dan, drink een Westmalle triple op mij, drink er vanavond 1 op jou. In een favoriete kroeg uiteraard.

:biertje:

Mooi dan, drink een Westmalle triple op mij, drink er vanavond 1 op jou. In een favoriete kroeg uiteraard.

:biertje:

Ga ik zeker doen, er staat nog een halve bak tripel in de kelder!

(en een bakje jupiler ^^)

:walker:

P.S. en 4 flesjes van dat nieuwe bier van Hoegaarden, Rosé ofzoiets, om uit te testen, wens me succes...

rosebier vond ik toch wel heel erg verdacht naar gazeuze proeven... niet iets om blij van te worden als je een biertje verwacht. Dan zal ik toch ook mijn favorieten even noemen: Hertog Jan en Warsteiner :biertje:

Oja het ging hier om speakerkratjes... ik schrok nogal toen ik ze in het echt zag, na al die reclames gezien te hebben viel me de "grootte" zo tegen. Gewoon reclame prul waarvan de helft waarschijnlijk binnen een half jaar op de storthoop naast de megawuppies ligt :stupid dr kan nog meeeeer bij dr kan nog meeeeer bij......

Typisch een Belg die eerst afwaswater gaat drinken om tot de conclusie te komen dat dit naar Heineken smaakt.

En Kraan "Amstel Bier" is toch echt ander bier dan Heineken hoor. Smaakt minder waterig en bitterder.
De smaak van Dommelsch is ook wel iets wateriger, hoewel je wel moet wennen aan de smaak mits je op dit merk overstapt.

Wees blij dat je geen Mexicaan bent. Dan moet je trots zijn op Corona. Dat is pas echt bocht van de bovenste plank. :mexico:

Ik houd zelf wel een beetje van afwisseling in wat ik in huis haal. Dan weer een periode Dommelsch, Grolsch, Amstel of Hertog

Heineuken is nutuulk occult... met die rode pentagram(men)...

en Amstel is ook niet helemaal fris (en dan bedoel ik niet dat het kratje buiten de koelkast stond in de zon):

amstel.gif

is dit nu bier dat 'niet zwaar' is of bier waar 'licht' in zit? :confused:

:D

Er heerst een beetje NL vs BE hier, maar de grootste -waterachtige- is toch wel budweiser... brrrrr...
Ik heb de gewoonte om telkens een ander merk te pakken, dat is toch het mooiste als je kunt vergelijken?
Dan weet je hoe goed een goed biertje proeft zeg maar :)

Over bierrrr..

Nederland heeft best wel een paar lekkere biertjes.
Maar Belgie heeft er veeeeeeeel... :okdan:

Gelukkig doen ze aan export! :biertje:

En wij ook trouwens..

Origineel geplaatst door demian
Over bierrrr..

Nederland heeft best wel een paar lekkere biertjes.
Maar Belgie heeft er veeeeeeeel... :okdan:

Gelukkig doen ze aan export! :biertje:

En wij ook trouwens..

Dit is een quote waard ^^ en dan doel ik niet alleen op het Belgische gedeelte...

en hogerop over het afwaswater, ik zelf ken niets van afwaswater, maar hier in het Belgische platteland worden ze vaak aan elkaar gelijk gesteld, wie Heineken drinkt, heeft gefaald ^^.
Wie de vergelijking heeft uitgevonden, weet niemand, velen zeggen dat het verwijst naar het alcoholgehalte, maar je moet de cijfers maar eens opzoeken tov Belgische pils...
Anderen dan weer hebben het gewoon over de algemene smaak of de nasmaak of de pittigheid van het biertje...
Achja, laat ze maar zagen hé:frons:

But no hard feelings!!
Van mij mogen ze blijven bestaan hoor:biertje: .

Misschien is dit een mooi moment om een (niet politieke) discussie te ontketenen over het bestaansrecht van België en het dus al dan niet bestaan van vele Belgische biertjes.

Ook wens ik graag een tikje chauvinistisch aan te stippen dat men Heineken kan scoren tot in de donkerste uithoeken van deesch aardkloot, alwaar het in de meeste gevallen zelfs als kwaliteitsmerk beschouwd wordt.
ikzelf vind heineken trouwens geen afwaswater, maar uilenzeik

Nu ga ik in m'n koelkast eens kiezen tussen het beste van (waarschijnlijk binnenkort) het land, nl: Bavaria en Hoegaarden. :biertje:

[on-topic]
Hoe sluit je die speakerkratjes nu eigenlijk aan ? Simpel mini-jackje toch, of niet ?
(ik heb ze nog niet live gezien nl)

Origineel geplaatst door gemmetje

[on-topic]
Hoe sluit je die speakerkratjes nu eigenlijk aan ? Simpel mini-jackje toch, of niet ?
(ik heb ze nog niet live gezien nl)

een simpel klein mini-jackje, idd, dit leidt naar de actieve monitor 8o) waarop je dan (ook met een, nog kleiner, mini-jackje) een passief monitorretje kan aansluiten.

De power geschiedt via een setje van 3 AA's (in totaal dus 4.5V) en daar heb je alternatief voor; USB, maar deze is enkel voor de power geloof ik
;) .

Wel is dit kabeltje meegeleverd, maar moest je nog een 4.5V adapter hebben met de juiste socket, dan ben je natuurlijk ook gesteld.

Back