Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Kraan
Wat hebben die Belgen toch met dat Jupiler? Dat land brengt de meest prachtige biertjes voort, en dan lopen ze te mieren over die wannabee Heinekentroep.
Origineel geplaatst door onzefree
Zoek 2 Belgen die Heineken beter vinden (dan Hoegaarden, Jupiler, Stella Artois, Maes Christal etc.) en ge verdient een pluim...
Bijna al de (bierdrinkende) Belgen vinden afwaswater een passende benaming voor Heineken, en dan ben ik objectief....

Amai, wow , daar antwoord ik zelfs niet op, veel te veel moeite, maar toch dit;
Zoek 2 Belgen die Heineken beter vinden (dan Hoegaarden, Jupiler, Stella Artois, Maes Christal etc.) en ge verdient een pluim...
Bijna al de (bierdrinkende) Belgen vinden afwaswater een passende benaming voor Heineken, en dan ben ik objectief....
Voor de Belgen moet het bier bier zijn....
Ach, over smaak valt niet te discussiëren, ieder het zijn en respecteer (jammergenoeg ^^) ieders mening en smaak.

En gij verdient een pluim wanneer gij eens goed lezen kan.![]()
Hoewel het schrijven/typen ook nogal qua logica te wensen overlaat. Waarom reageer je immers na gezegd te hebben niet te willen reageren?
Kijk, dat Belgen geen Nederlands bier lusten, dat was al bekend. Jupiler en Heineken is voor mij 1 pot nat. Stella Artois en Primus gaan daarentegen als Pilsners wel, hoewel Hertog Jan, Brand en Gulpener er met kop en schouders bovenuit steken. Als wegklokpils (wat Jupiler, Heineken, Amstel en al die andere meuk is), moet je weer bij de Oosterburen en hun buren zijn.
Dus als Belg trots zijn op je pilsners is nergens voor nodig, bespaar je de farce. Wees dan trots op je Duvel, Westmalle en andere mooie speciaalbieren. En wat betreft witbieren? Stap eens over je trots heen, en doe een objectieve (ironisch woord in dit geval) poging een paar Duitse witbieren te proeven.
Zo, dat was een uiterst zinvol stukje tekst. Sommige mensen moet je ook alles twee keer uitleggen.![]()
Origineel geplaatst door 6 trak
zegge... is dit jouw'n thread? als het je niet aanstaat dan reageer je toch niet meer? laat staan nog langer een kijkje nemen...
Hier ben ik objectief in de zin dat de meeste Belgen dit (ik weet het wel, uit principe, ja hoor, dat weet ik wel, chauvinistisch best) zo noemen, ik zelf moet niet veel hebben van Maes Christal etc, ik ben zelf voor het witbier (bij voorkeur Hoegaarden dan) en voor de zwaardere trappisten.
Hey, let's be friends.

Mooi dan, drink een Westmalle triple op mij, drink er vanavond 1 op jou. In een favoriete kroeg uiteraard.
![]()

P.S. en 4 flesjes van dat nieuwe bier van Hoegaarden, Rosé ofzoiets, om uit te testen, wens me succes...
dr kan nog meeeeer bij dr kan nog meeeeer bij......Origineel geplaatst door onzefree

Origineel geplaatst door demian
Over bierrrr..
Nederland heeft best wel een paar lekkere biertjes.
Maar Belgie heeft er veeeeeeeel...
Gelukkig doen ze aan export!
En wij ook trouwens..
.
Origineel geplaatst door gemmetje
[on-topic]
Hoe sluit je die speakerkratjes nu eigenlijk aan ? Simpel mini-jackje toch, of niet ?
(ik heb ze nog niet live gezien nl)
waarop je dan (ook met een, nog kleiner, mini-jackje) een passief monitorretje kan aansluiten.
.