Heineken speaker kratjes

Ik heb de speakertjes ondertussen ook hier staan. Ze zien er heel leuk uit, en ook mij valt de geluidskwaliteit niet tegen voor zulke speakertjes. Het volume, dat valt me wel iets tegen.

Maar leuk om neer te zeten en gewoon een leuk hebbedingetje imo.

en natuurlijk een goed excuus om te drinken :P

Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

Ik gebruik die kratjes nu al een tijdje, namelijk op mijn kot naast me laptop en ik moet zegge, they kick ass:biertje:.

Zeker als je weet dat ik ze heb gescoord op de site van heineken, op die quiz toen. Dus volledig gratis aan huis geleverd (zonder de blikjes welliswaar, maar hey, ik ben belg, dus dat mis ik niet zo..... Jupke iemand?).

Ze klinke beter dan enkele pc-boxjes die enkelen op kot hier hebben staan, dus ik vind ze zeker nog de moeite !:halleluja.

Iemand anders die ze nog steeds af en toe laat swingen? Ik namelijk nog elke dag. (thuis heb ik wel Alesis'en staan hoor).

SCHOP!

Ik gebruik ze tegenwoordig op het werk omdat mijn pc daar geen speakers heeft. Volgens mij ben ik tegenwoordig zo'n beetje de enige nog; ik zie ze althans nergens meer. Zit nu in m'n eentje lekker Mindustries te knallen op kantoor :mexico:
Die nieuwe usb-cassettes van Heineken zijn trouwens ook best geinig :okdan:

Hoho, hier worden ze ook nog gebruikt bij de laptop hoor!
Allerlei muziek knalt eruit;).

Back