BigDplayboy
Ouwe rot
Origineel geplaatst door Ferry123
Bedankt iedereen! Ik ga me voorzichtig beraden. Ik werk voor een baas, en dat houd ik voorlopig zo. Ik ga zoals Digimod tipt langzaam rondkijken en wat opdrachten proberen binnen te halen. Niet te hard van stapel lopen. Langzaamaan een netwerk proberen op te bouwen.
Datwas mijn planning ook, totdat ik opeens ontslagen werd uit het niets aan maar moest zien hoe ik aan geld kom.

Na een maand intensief solliciteren heb ik besloten om voormezelf te beginnen en ga ik:
a) Muziek maken voor computergames.
b) M'n eigen muziek blijven maken en proberen uit te geven (ofja, "proberen", dat gebeurt gewoon, of het aanslaat is wat anders
)M'n ondernemingsplan is net klaar, website grotendeels ook (ben aan het wachten op illustraties van de illustrator (een collega die ook ontslagen is)), de boekhouding en administratie is gereed voor aktie. KvK, bank, gemeente en belasting zijn ook van alles op de hoogte en morgen wordt m'n ondernemingsplan gekeurd door een adviesbureau dat de overheid financiert voor me (omdat ik vanuit de WW begin)
Maar ik ga me vanaf het begin met een richting op eigen muziek, want met alleen voor opdrachtgevers ga ik het niet halen, denk ik. Weet ik niet zeker, maar ik neem maar het zekere voor het onzekere

Succes ermee in ieder geval!
) en dan een originele mailing (lekker ouderwets per post) die hen aanspreekt de deur uit doen.