mening over kick music

Tyros1990

Gedeactiveerd account
hoi.

laat maar weten alles is goed.

ik kom er al jaaaaaaaaaren en heb zelfs een keyboard(technics kn800) van hem gekregen.

die gekke chris van velzen!!

nee gewoon of er mensen zijn die wa over deze winkel kwijt willlen.

Origineel geplaatst door freddiemercury
nee gewoon of er mensen zijn die wa over deze winkel kwijt willlen.

Nou de website van hun is in ieder geval geen reclame voor de winkel zelf, het stikt van de pop-ups en de eerste keer kreeg ik niet eens te zien wat op hun site stond, het enige wat ik kreeg was een reclame boodschap dat mijn systeem zo enorm instabiel is.....

Over de winkel zelf!

Ik kom er al jaaaaaaaaaaaaren............................. Niet meer!

Groetjes van Rudo

ik heb daar geen last van van pop-ups.

ik vind het een goede klantvriendeljke winkel

/me probeert zich voor te stellen hoe 'pop-ups' in een winkel zouden werken.

(Wat nou, zinloos geweld.)

laat maar

laat maar

Misschien wel beter ja... persoonlijk heb je weinig aan de info over een winkel, alleen als het gaat over aftersales is het misschien belangriijk, maar verder......

We kunnen het ook over de straat gaan hebben waar de synth winkels in staan, maar dat gaat dan ook nergens over.

Dus als je een specifieke vraag hebt over een winkel (bijvoorbeeld over hoe ze met garantie omgaan, of je makkelijk af kunt dingen, of anders.....) stel die dan, maar een open thread om een mededeling in te plaatsen over een bepaalde winkel, dat riekt dan inderdaad naar een soort gratis reclame.

Als jij je happy voelt in de winkel, moet je er gewoon heen blijven gaan!

Groetjes van Rudo

ze zijn wel zer goed koop.

een korg ms-10 voor 350euro.

een korg triton extreme 61 kon ik zo menemen voor 1595 en hij haalde er dus 200van af

Zoals ik al zei, als jij je happy voelt in een winkel, blijf daar je spullen dan kopen. Ik ken de winkel niet en hoef hem verder ook niet te kennen omdat ik ergens anders met veel plezier mijn spullen aanschaf (al gaat mijn volgende aanschaf wel nog even duren)

Groetjes van Rudo

ik koop er niks hoor:P althans niet echt veel.

heb er 1x een medeli mc-1 gekocht voor 100euro(30euro korting) maar vond het CRAP dus bracht hem terug.

kon hem of inruilen tegen psr-303 tegen zelfde bedrag of me geld terug.

ik koos het 2e.

2weken later kreeg ik een technics kn800 van hem(defecte printplaat dat wel)

Denk dat bij heel wat mensen kick music wel bekend is , buiten leuke aanbiedingen
is de koffie ook nog eens lekker alleen daarvoor moet je een keer langs gaan :koffie:
Verder heeft kick music helemaal geen Reclame nodig dus een beetje raar dat mensen
zo denken in deze Topic.

Chris is gewoon een aardige gast waar je altijd mee kunt lachen en heeft
veel verstand van zaken waar veel grote winkels nog van kunnen leren. :geslaagd:

inderdaad.

ook is chris echt super met zijn klanten en ook heeft hij en wat oudere man(donald) in werk hele toffe peer die je alles goed uitlegt en je mag gewoon vraag maar aan chris als je wilt elke dag op een synth of keyboard spelen.

ik heb eens 2weken achterelkaar elke dag op de dgx-620 gespeeld.

GEEN WOORD GEZEGT DAAROVER :p

ik heb eens 2weken achterelkaar elke dag op de dgx-620 gespeeld.

:confused: ...GOH?

mocht gewoon.

dat is nou het leuke van chris ik kom er echt al 9jaar of zo maar nog nooit ben ik geweigerd altijd weer spelen op keybopards en jammen enzo

denk het ook niet.

bij vanbeveren heb ik ook gedurende 3maanden elke dag op de tyros gespeeld.

Origineel geplaatst door Digimod
ja dat mag in Groningen niet he :D

:D :D

Ik had daar graag bij willen zijn......."wat een feest!!!":D

bij vanbeveren heb ik ook gedurende 3maanden elke dag op de tyros gespeeld.
nou nou dat is geweldig hoor... voor jouw...
maar wat dat nu over de qualiteit van de zaak zegt?! er zijn wel meer muziekwinkels waar dat mag dus zo speciaal is het niet

niet zo vaak

Back