mening over kick music

Origineel geplaatst door freddiemercury
niet zo vaak
ok, maar wat nu als mensen, die er ook wel eens komen, hier wat in de thread er over schrijven... en dan?
dan heb je soulmates... zal wel een select groepje zijn maar goed... wat draagt dat bij dan? dat iedereen ook maar naar kick music moet komen om een paar weken elke dag op 1 van die synths te gaan zitten spelen?

maar... ook... want... enzo...

mnee dat zeg ik niet.

wiln alleen de meningen wete over bepaalde muziek winkels meer niet

Origineel geplaatst door freddiemercury
mnee dat zeg ik niet.

wiln alleen de meningen wete over bepaalde muziek winkels meer niet

nee dat zeg je niet.

je geeft voornamelijk je mening over één muziekwinkel :confused:

Origineel geplaatst door Digimod
Bij Morel ook niet wat is daar zo raar aan :confused:
Ken ik niet, maar ik pin graag en loop niet standaard met 500euro rond zegmaar, wat je bij een muziekwinkel nog wel eens uitgeeft :P

Hier ben ik wel mee eens.... Rij je eerst een teringstuk om je dingetje te kopen en vervolgens mag je daar nog op zoek naar een bank omdat de desbetreffende winkel geen pin heeft.......goffferdegoffer. :(

*hekel aan*

Als je professionele spullen verkoopt investeer dan in een pin.... dat is tenminste een beetje klantvriendelijk en een goed gebaar richting je klanten.
amen!!

Origineel geplaatst door redsky101
Hier ben ik wel mee eens.... Rij je eerst een teringstuk om je dingetje te kopen en vervolgens mag je daar nog op zoek naar een bank omdat de desbetreffende winkel geen pin heeft.......goffferdegoffer. :(

*hekel aan*

Als je professionele spullen verkoopt investeer dan in een pin.... dat is tenminste een beetje klantvriendelijk en een goed gebaar richting je klanten.
amen!!

Bij Feedback kun je wel pinnen maar die zijn niet klantvriendelijk :)

Ook weer waar! .... :)

er zijn er een paar die kijken je daar de deur uit joh, zeker als je daar met een probleem aan komt waar geen hapklaar antwoord op is :)

het is vooral de "ik weet alles want ik werk hier en jij bent niets want jij koopt hier" attitude

toch nog een mening over een andere muziekwinkel in dit draadje he ;)

Jeetje, als je naar die site gaat (www.k ickmusic.nl) dan krijg je geen popups. Maar, ik word gewoon rechtstreeks geredirect naar een compleet andere site! :stupid

Erg jammer, want op het eerste gezicht zag de site er qua gebruiksvriendelijkheid helemaal niet slecht uit.

mijn favoriete winkel aller tijden!!:D
in de tijd dat ik nog veel oude troep daar kwam kopen belde hij mij vaak al van te voren op dat hij weer iets had staan wat ik wel graag zou willen hebben (de yamaha cs 80 destijds voor 2000 gulden ofzo, en de mellotron die daar al een jaar in de weg stond) en als laatste een analoge 24 sporen machine in sublieme staat.
ik kon het vaak renteloos op afbetaling meenemen want hij wist gewoon dat ik iedere maand het afgesproken bedrag overmaakte of nog beter langs kwam brengen.
het enigste was dat ze er geen technische afdeling hadden dus apparaten kwamen (met eventuele mankementen) zo direct te koop in de winkel te staan.
het was er een gezellige troep , en niet zo clinisch als bv morel studio de dijk of nog erger.. feedback

tis inderdaad een troep in die winkel(komt voornamelijk door chris dfie is ongeorganiseerd)

maar wel een gezellige troep

drumstel hier keyboard daar

elke vrijdag/zaterdag is er het jam UUR zo rond 5uur komen er een paar muzikanten en dan gaan we jammen.

meestal pak ik dan een keyboard en synth:P

Origineel geplaatst door bliepertronic
mijn favoriete winkel aller tijden!!:D
in de tijd dat ik nog veel oude troep daar kwam kopen belde hij mij vaak al van te voren op dat hij weer iets had staan wat ik wel graag zou willen hebben (de yamaha cs 80 destijds voor 2000 gulden ofzo, en de mellotron die daar al een jaar in de weg stond) en als laatste een analoge 24 sporen machine in sublieme staat.
ik kon het vaak renteloos op afbetaling meenemen want hij wist gewoon dat ik iedere maand het afgesproken bedrag overmaakte of nog beter langs kwam brengen.
het enigste was dat ze er geen technische afdeling hadden dus apparaten kwamen (met eventuele mankementen) zo direct te koop in de winkel te staan.
het was er een gezellige troep , en niet zo clinisch als bv morel studio de dijk of nog erger.. feedback

Bij Morel kun je ook lachen hoor :) en ja het is een kleine winkel dus het moet een beetje
strak worden ingedeeld anders kom je niet meer binnen :D

Laatst gewijzigd:
Ik vind kunnen pinnen toch wel een vereiste voor een muziekwinkel..

Feedback utrecht is uberkut want daar word je alleen geholpen als je gitaar speelt...

Nederland Muziek is ook best relaxed alleen hebben ze altijd hetzelfde spul staan...
Nooit eens iets aparts

Kick music, tja daar kom ik al 20 jaar ofzo... Leuke deals maar helaas de laatste tijd staat er weinig op synth gebied in de winkel wat ze pakweg 10 jaar geleden wel hadden; veel verschillende synths...
Maar service is wel super : Chris is een toffe peer :okdan:

Origineel geplaatst door Bass

Nederland Muziek is ook best relaxed alleen hebben ze altijd hetzelfde spul staan...
Nooit eens iets aparts

Tja daar zit wel wat in..... Als ik naar de site van Alesis ga zou er op de Radioweg 5 (het adres van Nederland Muziek) een verkooppunt van Alesis Fusion moeten zijn, maar ze verkopen deze synths niet.

Groetjes van Rudo

chris is idd een toffe peer.

tenminste niet zo,n LEIJER als die man van de witte,s muziek:D

en ze hebben niet echt veel synths 3maanden terug een vsynth en triton extreme en een defecte ms-10

Back