Koop geen AMG spul!

Niet om het een of ander. Maar wie zegt dat die vent niet uit z'n nek loopt te kletsen?
Internet is nogal ehm..... onbetrouwbaar namelijk.

Pfff, boeiend. Hoe illegaler de sample, hoe beter :duivels:

Hou je toch niet tegen (vrees ik)

Keith LeBlanc heerst mensen! Totaal eigen feel, zeg maar the human drumcomputer. Bekendste werk zal wel The Message zijn (Grandmaster Flash).

Kan me niet voorstellen dat hij ongelijk heeft en hij houdt het nog netjes. Geen oproep tot het illegaal downen van die sample cd's bijvoorbeeld. Dus comment van Zoidsity komt bij mij lichtelijk vreemd over.

Nou ja, wat hij zegt komt plausibel over maar heel cru gezegd is het zijn probleem.
Niet dat ik ooit van plan was om mijn bestaande collectie met AMG's aan te vullen.
(Of het moet zijn met 2e hands spotgoedkope (legale) sample CD's)

Maar als hij toch zo goed is kan hij ook nieuwe sample CD's maken en die in eigen beheer uitbrengen? En als hij echt sterk in z'n schoenen staat dan vechten ze het maar in een rechtszaal uit.

Origineel geplaatst door smackos
Je bent zowiezo niet goed bij je hoofd als je sample CD's koopt :D

:D Juist, die zijn heus wel ergens te downloaden............. :duivels:

Voor hen die 'aanstoot' nemen aan mijn opmerkingen hierover: ik bedoel er maar mee te zeggen dat je je er ontzettend druk om kan gaan maken, maar zolang het uitgebracht wordt, zal het ook illegaal aangeboden worden.. Is niet meer te stoppen..

Back