Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
je gooit gewoon een Patch Select in je schakeling...Origineel geplaatst door DJDM
enlight us
Hoe doe je het ?
de eerste VSTi wel idd... ik had een jaartje of 3 geleden al eens eerder met synthedit zitten knutselen...Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Is dit het eerste wat je bouwt?

voor mij persoonlijk niet maar ik kan mij voorstellen dat iemand die geen 100% kennis bezit omtrent synthese en dus ook niet op het (virtuele) componenten niveau dat het behoorlijk lastig gaat worden. voor mij was het wel af en toe een klein beetje zoeken in Synthedit naar bepaalde structuren en/of onderdelen die net ff anders waren/zijn dan in Reaktor.en is het lastig?

de velocity die binnenkomt en naar de VCF env en VCA env gaat wil ik kunnen scalen.
dus dat ik bijv kan kiezen of ik een beetje velo beinvloeding wil op het filter en heel veel op de VCA.
dus beide moeten een reductie schuif gaan krijgen... hoe doe ik dit?
ik heb al dingen geprobeerd met een VCA er tussen maar dat werkte voor geen meter... het werd ge-add op de env, niet gescaled dus...
wat ik nu heb is met een drukknop...Origineel geplaatst door JugJug
En gewoon vermenigvuldigen met een "slider" ter waarde van 0-1?