Forum raar?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

fuse

Gepokt en gemazeld
Vol verwondering zie ik draadjes met een aantal keer detzelfde post.

Alles wel OK met de software?
Last van hikkende mySQL of zo?

Origineel geplaatst door C-Code
Weet je wat ik raar vind ?

Ik heb sinds vanochtend 9.00 gebrobeerd op het forum te komen, en ik kreeg continu errors, en geen synthforum.

Pas om 11.30 kon ik er weer op.

Had ik ook vanmorgen...

Ik heb ook tot de middag met cold fever voor m'n monitor gezeten tot ik er weer op kon...

...en toen was 't weer goed :)

Als het forum niet opkomt, dan moet je http://www.megafestatie.nl eens proberen. Die staat op dezelfde server en als die ook niet werkt dan weet je dat het aan de server ligt.
Dat was gisteren dus ook het geval. Verder kunnen mensen natuurlijk dezelfde post een paar keer posten, zodat ze denken dat ze meer aandacht krijgen. Meestal zijn de moderators snel genoeg om ze weg te halen en merken jullie er niets van.

ik denk niet dat iemand expres meerdere keren post.

rond middernacht gisteren was er in ieder geval een soort error, want het posten lukte niet, zo scheen het, maar in werkelijkheid heeft hij ze toch geplaatst [ook al was dat niet zichtbaar].

geen wonder dat er zoveel dubbele posts waren rond dat tijdstip. ikheb de mijne al weggehaald.:D

Bedankt voor deze mededeling. Sorry dat ik mensen vals beschuldigd kan hebben. Ik wist het niet. :)

Weer vriendjes? :luv:

Volgens mij is dit forum immens populair aan het worden! schitterend dat zoveel mensen houden van het creatieve proces en synths. :luv: :luv: :luv: :luv:

het kan vast niet lang meer duren of er komen pop ups en banners ...:duivels: :duivels:

oeps wij om en nabij de 40 mensen gebanned voor t dubbel posten, is t een foutje ;)

nou ja....volgende keer beter!

haha jaaaa, ik wilde gisteravond ook posten, maar wilde niet, alleen het stomme is, dat ik geen idee meer heb welke threat dat nou was :D
Dat antoowrd zal ook wel tig keer geplaatst zijn dan

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
het kan vast niet lang meer duren of er komen pop ups en banners ...:duivels: :duivels:

Nee toch zeker hee. ik haat die dingen. Dit hier is een van de weinige forums die geen banners heeft... En ook een van de sites zonder ads, pop ups of banners...

de 'fout' van gisteravond is trouwens al eens eerder voorgekomen, dat hij heel traag reageert en het lijkt alsof je post niet doorkomt [hij geeft ook Geen melding 'post succesvol etc.] dus je denkt: verrek het is mn service provider weer..:duivels: en dan blijkt hij de dag later wel alle tig keer gepost te hebben! ;{

Hmm, ik heb nog nergens een statement gezien omtrent het down zijn van het forum? Ik kon er de hele dag niet op komen.

Mogen we een uitleg van de system admin? Geen verwijt ofzo, maar ik ben wel nieuwsgierig wat er aan de hand was.

we waren even offline door fysieke verhuizing van de server waar we op gehost worden
maar we zijn weer online en er is niks aan de hand

-- nog even een tip : gebruik altijd de URL : https://www.synthforum.nl

Ik vond het een beetje lomp gedaan de verhuizing.

Het is dat ik wist dat er edd verhuisd ging worden anders was het echt paniek in de tent.

Een klein berichtje en een link naar synthforum.nl was echt al genoeg geweest.

je bent zelf lomp :)

Wat ik wel altijd vreemd vindt.

Sinds een week of 2 ofzo krijg is altijd een mailtje als ik een antwoord post op een bericht. Maakt me niet zo heel veel uit, want ik gooi hem meteen in de prullenbak, maar toch blijft het vreemd. Waarschijnlijk zal ik wel iets verkeerd aangevinkt hebben.

Van vanmorgen was volgens mij 1 van de eerste errors sinds ze op de nieuwe server zitten, dus het valt wel mee.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back