Hoi allemaal! het volgende, ik wil heel graag een 303 geluid in mijn muziek plaatsen. ik maak minimal/elektro/breakbeat/trance en wil heel graag 303 geluiden. Ik heb het volgende geprobeerd: rebirth als rewire in cubase sl3. maar dit lukt niet! als ik cubase eerst start en dan rebirth dan geeft rebirth een foutmelding en als ik eerst rebirth en dan cubase opstart dan starten ze wel allebei maar kan ik rebirth niet vinden in de rewire panel van cubase. Ik denk dat hier een driver niet op de juiste plek zit.
wat ik nu doe is een 303 sample via ableton live aansturen met alle vette fliters van live 6! Dit stuur ik dan wel aan als rewire vanuit cubase. Dit werkt best goed maar ik zit natuurlijk vast aan de sample loop en heb zo weinig variatie.
een 3e optie is een oude mc303 van een vriend die ik hier te leen heb staan. Heeft iemand ervaring met dit instrument? kan ik daar echte 303 geluiden uit halen en zo ja,,,hoe dan?
Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen, alle hulp is welkom....Thnks
wat ik nu doe is een 303 sample via ableton live aansturen met alle vette fliters van live 6! Dit stuur ik dan wel aan als rewire vanuit cubase. Dit werkt best goed maar ik zit natuurlijk vast aan de sample loop en heb zo weinig variatie.
een 3e optie is een oude mc303 van een vriend die ik hier te leen heb staan. Heeft iemand ervaring met dit instrument? kan ik daar echte 303 geluiden uit halen en zo ja,,,hoe dan?
Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen, alle hulp is welkom....Thnks