Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door oli303
Om op je vraag te antwoorden : 99,9% is in C of C++ geschreven... en nee het is niet zo gemakkelijk. Je moet deftig kunnen programmeren en een serieuze brok wiskundig inzicht hebben.
Origineel geplaatst door fuse
Er zijn ook mensen die bouwen hun eigen auto.
Dan moet je wel van een bijzonder kaliber zijn of erg masochistisch aangelegd zijn om zoiets te doen.
Gewoon (tweedehands) kopen kan ook.

Origineel geplaatst door paol
in welke taal? wat voor soort applicatie en lukt het een beetje?
ook nog een site met info hierover?
als je al die gratis plugs etc. ziet, lijkt het allemaal zo makkelijk...........)
) die wat WAV's genereerden maar niet echt bruikbaar waren.
Origineel geplaatst door olafmol
inderdaad! ik heb zelfs wel eens gelezen over mensen die hun eigen muziek maken!!! dan ben je pas gek, hele platenzaken vol met muziek die je zo kant en klaar kan kopen, en wat doen die gasten??? precies.....daarbij schijnen ze ook nog eens de hele dag over nix anders dan over die muziekinstrumenten te lullen op vage underground websites enzo..... tja..zal wel weer zo'n urban legend zijn
Olaf

Heb namelijk wel een leuk idee voor een niet voor de hand liggende VSTi! ( Ga ik nog niet vertellen 8P ). Ik moet alleen m'n afstudeerpartner nog even zien te overtuigen. Als dit niet lukt zal het er wel nooit van komen...snik... simpelweg door tijdgebrek.
) of C#.
Origineel geplaatst door bambamstudio
andere vraag: waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden?
Origineel geplaatst door fuse
Delay Lama is ook een afstudeerproject van een groep studenten.

). Mijn trackertje was trouwens een 100% assembler project.