Monitoren, neutrale monitoren. Welke?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

chuck

Nieuwkomer
Even een vraagje over monitoren .
Ik wil nieuwe monitoren gaan kopen .
Maar als ik reviews lees gaat het alleen over .. die heeft mooi laag die niet etc.
Ik wil een paar monitoren (nearfield) die neutraal zijn en niet een "mooi laag" hebben .
Ik heb nu een paar JBL 4208 en een Beyerdynamic 990 pro en een Beyerdynamic 250 .
Die JBL`s daar kan ik niet mee door gaan . Ze zijn te heftig voor de ruimte waar ik in werk .
Ik hou ze wel als reference .
Advies graag . Dus niet over "mooi klinkende" maar neutrale monitoren .
aktieve of pass maakt niet uit

T H N X !

Ben zelf aan de Genelec 1030's verslaafd ;) Klinken mooi en zeer gedetaileerd. IMHO. Sommigen moeten nogal wennen aan de 'stereo-sound' en de positionering van de Gennies....
Dynaudio en KRK zijn ook zeker het overwegen waard. Misschien zelfs nog interessanter momenteel.

Blijf altijd lastig om te kiezen. Dus ga gewoon eens luisteren bij je locale muziekboer ;)

Ga even heel flauw doen hoor.

Scroll eens naar boven. Kijk boven aan rechts. Daar staat het woordje 'zoeken'. Klink daar eens op en type vervolgens in een leeg veld. Monitors in en klik op de 'zoek nu' knop.

Wat een mooie lijst!

Ik ging voor de nieuwste mackie HR 624's aktievelingen.

very smart choice! Dynaudio BM serie is ook goed maar prijziger....

Origineel geplaatst door fuse
Scroll eens naar boven. Kijk boven aan rechts. Daar staat het woordje 'zoeken'. Klink daar eens op en type vervolgens in een leeg veld. Monitors in en klik op de 'zoek nu' knop.

Dat had 'ie hopelijk toch al gedaan.....???? :P

ik heb de absolute 2 monitors met een alesis RA300 versterker en dit setje klinkt heel neutraal
ook op lage volumes hoor je nog steeds alle geluiden goed en het geluid is met deze monitors goed te plaatsen

ps neem wel een goede versterker dan komt het geluid ook op zijn recht

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back