Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|

Tja, de vraagstelling van Marcuuu was zo, dus vandaar dat ik de enquete ook zo opgezet heb.Wat dachten we van de optie "een fatsoenlijke termijn hanteren om orde op zaken te krijgen". Het is allemaal weer erg zwart-wit. In 1 keer perfect of helemaal niet.![]()
Wij zijn al bezig om de zaken op orde te krijgen.. dat weet je...

) en gaan liggen zeiken dat vroeger alles beter was. Maarja die hebben ook heel de dag niks anders te doen. Ze schreeuwen om aandacht, die ze niet krijgen, want who de hel heeft er nou zin in een stel zeikerds die alleen maar kunnen klagen en enkel de slechte dingen zien.Verandering is goed en gezond ! Alleen oude mensen houden daar niet van. Die worden sjagreijnig (niet boeiend hoe je dat schrijftd, fuse) en gaan liggen zeiken dat vroeger alles beter was. Maarja die hebben ook heel de dag niks anders te doen. Ze schreeuwen om aandacht, die ze niet krijgen, want who de hel heeft er nou zin in een stel zeikerds die alleen maar kunnen klagen en enkel de slechte dingen zien.
M.a.w. je moet maar is 18 maanden in Uruzgan gaan zitten, kijken of je dan "het nieuwe syntforum uiterlijk/functienalioniteid :confused: probleem nog steeds tot 1 van de wereldrampen rekend.
Ik heb kei veel respect voor de genen die zich op offeren om dit forum te onderhouden, want wat een kudt werk lijkt me dat.
Ik zou zeggen, iedereen die terug naar het oude wil: begin lekker zelf een forum, dan heb je teminste recht om mierenneuken over hoe het allemaal beter kan of meld je aan bij tranceadict.com
Zo...

Tja, de vraagstelling van Marcuuu was zo, dus vandaar dat ik de enquete ook zo opgezet heb.
Wij zijn al bezig om de zaken op orde te krijgen.. dat weet je...
)Verandering is goed en gezond ! Alleen oude mensen houden daar niet van. Die worden sjagreijnig (niet boeiend hoe je dat schrijftd, fuse) en gaan liggen zeiken dat vroeger alles beter was. Maarja die hebben ook heel de dag niks anders te doen. Ze schreeuwen om aandacht, die ze niet krijgen, want who de hel heeft er nou zin in een stel zeikerds die alleen maar kunnen klagen en enkel de slechte dingen zien.
M.a.w. je moet maar is 18 maanden in Uruzgan gaan zitten, kijken of je dan "het nieuwe syntforum uiterlijk/functienalioniteid :confused: probleem nog steeds tot 1 van de wereldrampen rekend.
Ik heb kei veel respect voor de genen die zich op offeren om dit forum te onderhouden, want wat een kudt werk lijkt me dat.
Ik zou zeggen, iedereen die terug naar het oude wil: begin lekker zelf een forum, dan heb je teminste recht om mierenneuken over hoe het allemaal beter kan of meld je aan bij tranceadict.com
Zo...

Verandering is goed en gezond ! Alleen oude mensen houden daar niet van. Die worden sjagreijnig (niet boeiend hoe je dat schrijftd, fuse) en gaan liggen zeiken dat vroeger alles beter was. Maarja die hebben ook heel de dag niks anders te doen. Ze schreeuwen om aandacht, die ze niet krijgen, want who de hel heeft er nou zin in een stel zeikerds die alleen maar kunnen klagen en enkel de slechte dingen zien.
Zo...

wel nogal aanvallende reactie zo!Verandering is goed en gezond ! Alleen oude mensen houden daar niet van. Die worden sjagreijnig (niet boeiend hoe je dat schrijftd, fuse) en gaan liggen zeiken dat vroeger alles beter was. Maarja die hebben ook heel de dag niks anders te doen. Ze schreeuwen om aandacht, die ze niet krijgen, want who de hel heeft er nou zin in een stel zeikerds die alleen maar kunnen klagen en enkel de slechte dingen zien.
Zo...

is natuurlijk wel heel extreem deze enquete.. ik vermoed dat de gulden middenweg het zeker had gehaald mocht die er gestaan hebbenJa ik ben het wel met kwok eens.. deze enquete krijg je alleen maar gezeik van denk ik... best kans nl. dat een meerderheid vind dat er een system restore moet komen. ik ga er niet vanuit dat jullie dat serieus overwegen..