Het nieuwe synthforum

Het nieuwe synthforum

• Synthforum terug naar de oude stijl. Systeem restore!

Stemmen: 20 40,0%
  • Huidige synthforum 2.0 houden.

Stemmen: 30 60,0%

• Totaal aantal stemmers
    50
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

marcuuu

Gepokt en gemazeld
beste mensen wie zouden er allemaal in zijn. Voor het synthforum volledig system restore te doen en dan 2 weken terug zetten netzo als bij Windows. Als je computer gaar is.

Bericht door een moderator:
Ik heb er een enquete van gemaakt.

Wat dachten we van de optie "een fatsoenlijke termijn hanteren om orde op zaken te krijgen". Het is allemaal weer erg zwart-wit. In 1 keer perfect of helemaal niet. :erm:

ik vind de forum software prima, lekker veel functies. maar het uiterlijk kan beter. ook die lelijke smileys, en de chat - die kan beter !

Wat dachten we van de optie "een fatsoenlijke termijn hanteren om orde op zaken te krijgen". Het is allemaal weer erg zwart-wit. In 1 keer perfect of helemaal niet. :erm:
Tja, de vraagstelling van Marcuuu was zo, dus vandaar dat ik de enquete ook zo opgezet heb.

Wij zijn al bezig om de zaken op orde te krijgen.. dat weet je...

Daarom. Dat is bij herhaling aangegeven. Dus ik begrijp de haast niet om een paar dagen na updaten een stemming te houden of het oude niet beter terug kan omdat 2.0 metaforisch als een gare Windows installatie wordt omschreven.

Terug naar af. En dan fatsoenlijk de upgrade uitwerken ipv dat halfaf geneuzel van nu.

Tnx JB.

Ik kijk niet iedere dag op synthforum. Maar echt als ik naar die hoofd pagina kijk dan brand het in mij mijn ogen en de onderwerp titels. Als het een lange titel is dan bestaat hij uit 3 delen en links en recht is nog ruimte zat om het kader uit te rekken. Bij de foto,s van de advertenties die moet je nou op klikken om te openen.

Maar ik ben wel blij dat jullie modds jullie best doen. Ik kan zelf helemaal niets van een site bouwen oid.

pleace system restore. Volgens mij hebben de modds dan ook een stuk minder te doen. *D

Verandering is goed en gezond ! Alleen oude mensen houden daar niet van. Die worden sjagreijnig (niet boeiend hoe je dat schrijftd, fuse ;) ) en gaan liggen zeiken dat vroeger alles beter was. Maarja die hebben ook heel de dag niks anders te doen. Ze schreeuwen om aandacht, die ze niet krijgen, want who de hel heeft er nou zin in een stel zeikerds die alleen maar kunnen klagen en enkel de slechte dingen zien.

M.a.w. je moet maar is 18 maanden in Uruzgan gaan zitten, kijken of je dan "het nieuwe syntforum uiterlijk/functienalioniteid :confused: probleem nog steeds tot 1 van de wereldrampen rekend.

Ik heb kei veel respect voor de genen die zich op offeren om dit forum te onderhouden, want wat een kudt werk lijkt me dat.

Ik zou zeggen, iedereen die terug naar het oude wil: begin lekker zelf een forum, dan heb je teminste recht om mierenneuken over hoe het allemaal beter kan of meld je aan bij tranceadict.com

Zo...

Verandering is goed en gezond ! Alleen oude mensen houden daar niet van. Die worden sjagreijnig (niet boeiend hoe je dat schrijftd, fuse ;) ) en gaan liggen zeiken dat vroeger alles beter was. Maarja die hebben ook heel de dag niks anders te doen. Ze schreeuwen om aandacht, die ze niet krijgen, want who de hel heeft er nou zin in een stel zeikerds die alleen maar kunnen klagen en enkel de slechte dingen zien.

M.a.w. je moet maar is 18 maanden in Uruzgan gaan zitten, kijken of je dan "het nieuwe syntforum uiterlijk/functienalioniteid :confused: probleem nog steeds tot 1 van de wereldrampen rekend.

Ik heb kei veel respect voor de genen die zich op offeren om dit forum te onderhouden, want wat een kudt werk lijkt me dat.

Ik zou zeggen, iedereen die terug naar het oude wil: begin lekker zelf een forum, dan heb je teminste recht om mierenneuken over hoe het allemaal beter kan of meld je aan bij tranceadict.com

Zo...

wat ik steeds zeg in andere woorden :halleluja

allemaal ingeslapen pijpzakken hiero

Tja, de vraagstelling van Marcuuu was zo, dus vandaar dat ik de enquete ook zo opgezet heb.

Ja ik ben het wel met kwok eens.. deze enquete krijg je alleen maar gezeik van denk ik... best kans nl. dat een meerderheid vind dat er een system restore moet komen. ik ga er niet vanuit dat jullie dat serieus overwegen..

gewoon lekker doorgaan met verbeteren (linkjes clickable maken in de chat bv. :P)

ennuh.. funky dee heeft gelijk

Zo...

wel of geen smaak heeft niks met je leeftijd te maken
verandering is gezond maar niet elke verandering is per definitie een verbetering
het is inderdaad geen ramp dat het nieuwe forum geen porum heeft
maar als het beter kan graag
uiteraard blijven we gewoon respect houden voor de moderators ;)

Zo...

Dan wordt ik oud :)

Mwoa ik denk dat het genuanceerder ligt.
Ik kan best leven met het nieuwe forum. Maar vondt het oude om te zien vele malen mooier en sjieker.
Ik heb begrepen dat het lastig was spammers etc buiten te houden. Op die gronden zou ik als beheer dus toch niet het forum terug brengen naar de oude situatie. Maar mij op de man gevraagd, zou ik persoonlijk graag het oude forum terug zien.
Toen ik net op dit forum kwam, en mijn vriendin het liet zien. Waren we allebij van mening dat het er erg goed uitzag.
Zoals het SF1.0 eruit zag, kwam het heel profesioneel over. Niet zoals al die andere fora in forumland :)
Maar ja wie ben ik? ;)

De formulering van de enquete is een beetje vaag,

Ik heb gekozen voor Synthforum 2.0 behouden, maar daar versta ik onder, een geupdated forum wat wel een nieuw jasje gaat krijgen.

Anderen hebben gestemd, systeem terug naar oude stijl, systeem restore, maar die willen waarschijnlijk alleen de oude skin terug, maar hoeven niet perse een systeem restore.

Naja goed.. in ieder geval gaat het vrijwel gelijk op.. :D

Zo...
wel nogal aanvallende reactie zo!

ik heb ook zeker respect voor alle moeite die de mods hier al in het forum gestoken hebben, maar volgens mij is er niks mis met opbouwende kritiek. soms zie je dingen over het hoofd als je iets maakt of is er iets wat jou amper opvalt maar anderen erg stoort, en kun je pas voor verbetering zorgen als je daar op gewezen wordt.. dacht dat dat de reden was dat mensen hier hun tracks laten beoordelen :)
dus ik hoop dat de mods ook een positief gevoel hebben bij bemerkingen die er gegeven worden

Ja ik ben het wel met kwok eens.. deze enquete krijg je alleen maar gezeik van denk ik... best kans nl. dat een meerderheid vind dat er een system restore moet komen. ik ga er niet vanuit dat jullie dat serieus overwegen..
is natuurlijk wel heel extreem deze enquete.. ik vermoed dat de gulden middenweg het zeker had gehaald mocht die er gestaan hebben :)

maar als je mij echt de keuze geeft tussen dit of het vorige, dan vond ik het vorige toch een stuk prettiger om op rond te zwerven.. maar ik geloof zeker dat er verbetering komt :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back