n303y
Ouwe rot
Na een aantal uren gespeeld te hebben met mijn 777 kom ik erachter dat er misschien iets mis is met oscilator A. Zoals je in attachement hoort is er een verschil tussen de eerste en 2de loop. Het geluid wat je hoort bij de eerste loop klopt volgens mij niet. Het lijkt net alsof de suboscilator van A ietsjes hoorbaar is. Als ik hetzelfde probeer met B klinkt ie als de 2de loop. Wat ook vreemd is dat ie soms 10tallen keren als de eerste loop klinkt en dan opeens verspringt ie naar de tweede. Soms klinkt ie meteen als de tweede en een andere keer blijft ie op de eerste staan.
Ik heb geen ervaring met analoge bakken dus ik zou ook niet zeker weten of dit normaal is. Het verschil lijkt minimaal maar nu ik dit weet ga ik erop letten ik kom ik erachter dat het vaker gebeurt ook bij andere patterns. Niet alle patterns laten dit probleem horen echter. Kan het zijn dat oscilator A getuned moet worden, een defect is of gewoon het karakter van analoog is?
Ik heb geen ervaring met analoge bakken dus ik zou ook niet zeker weten of dit normaal is. Het verschil lijkt minimaal maar nu ik dit weet ga ik erop letten ik kom ik erachter dat het vaker gebeurt ook bij andere patterns. Niet alle patterns laten dit probleem horen echter. Kan het zijn dat oscilator A getuned moet worden, een defect is of gewoon het karakter van analoog is?

als ik het bovenstaande probeer te wijzigen