Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
from the futerretro site Question: I lost my power supply and bought a replacement from the local electronics store, but now the unit sounds more distorted than usual, especially when I am in pattern edit mode?juij!
ik heb hem!
alleen, ik moet nog een convertor zien te vinden om mijn belgische stroom om te zetten naar wat hij nodig heeft. Ik heb zo'n amerikaanse adapter die dus wss in een convertor. Op de adapter staat: input: 120VAC 60Hz 35W.
Ik veronderstel dat ik dus naar een converter/omvormer op zoek moet gaan die de 230V van hier omzet naar 120VAC (gebeurt automatisch hetzelfde met de frequentie en vermogen?)
En kan ik zonder veel probleem het ding aansluiten samen met andere gear? (ik wil geen overbelasting veroorzaken)
Of kan ik een adapter kopen die het allemaal doet? De FR777 heeft een 12V AC adapter nodig, waar in Belgie vind ik dit?

, die analoge bakken klinken allemaal net iets anders, zo klinkt mijn tb veel beter dan die van men maat
en anders ga ik mij toch weer zorgen beginnen maken.