Nederlands electro label ?!

shrimppleaser

Ingeburgerd
:dj:
ben nou al een jaar bezig met tracks maken , krijg veel goede feedback .
en wil het nu toch wat serieuzer aanpakken toch een x ergens draaien of live.
of eventueel een track uitbrengen, en zou dus graag mijn demo's en tracks willen opsturen naar labels en van hun feedback krijgen .
hoe kan ik deze weg het beste bewandelen ?
alvast bedankt !
:doei:

VOORAL als het electroclash is! Geef als referentie mee dat je track door Gregor Salto gedraaid is, die gasten kicken daar op!

Als je op Bunker uit mag brengen ben je wel gelijk beroemd hoor.

Je wordt dan vast de hele dag herkend op straat door meisjes die willen dat je je naam met viltstift op hun tiet schrijft terwijl hun vriendjes er naast staat.

0----------

Leuk trouwens dat ik allerlei popups krijg op die site.

haha is dat label echt zo erg ! ?
heb ff die tracks geluisterd hoop dat ik door deze opmerking niet gehaat word hier maar vind die electro beetje gay :P
mijn steil neigt toch meer naar boysnoize etc ... ( niet van zulke hoge kwaliteit )
maar dat is wat ik althans nastreef en denk pak t eerst klein aan ipv gelijk naar boysnoize te sturen ofz :P

haha is dat label echt zo erg ! ?
heb ff die tracks geluisterd hoop dat ik door deze opmerking niet gehaat word hier maar vind die electro beetje gay :P
mijn steil neigt toch meer naar boysnoize etc ... ( niet van zulke hoge kwaliteit )
maar dat is wat ik althans nastreef en denk pak t eerst klein aan ipv gelijk naar boysnoize te sturen ofz :P

haha, nou dan wil ik echt heel graag weten welke muziek jij van bunker gehoord heb, want dit label staat toch zeker niet bekend om op enige manier gay te klinken. Uiteraard is er wel wat zooi, maar gay?

haha nou dan neig ik dus misschien meer die kant op , ik versta onder gay die gregor salto troep enz van die makkelijke house remixes etc.
ik heb denk ik via bunker artiesten hun discografie bekeken en beluisterd, is niet per se gay , maar is niet mijn smaak die old skool pling plang :P vind het wel vele malen beter dan onze salto ratslag zooi
:kimono:
@ sander wat versta jij onder electro ? en welke term zou ik dan moeten gebruiken ?

Je kan het eens proberen bij het nederlandse Label Bunker ?

dit is als het echte electro is en niet electro house of van die commercielere electro house, is in mijn ogen toch een verschil, gwn aan de klank al. maar ja kijk naar legowelt, das echte electro
is i-f ook geen nederlandse electroartiest?

Ach, electro is al jaren een zeer brede term geweest. Voordat de term IDM bestond, vond je de albums van bijvoorbeeld Autechre ook in de electro bakken. Het geeft wel aan hoe breed dat het genre was en is. Want wat is 'echte' electro? Het spul op Bunker (of andere nederlandse labels) klinkt toch weer anders dan de dingen van Aux88 of Drexciya, en ook weer anders dan Miami Bass of L.A. Freestyle... Toch valt het allemaal onder de noemer 'electro'. Alleen heel die electro-clash en electro-house van nu vind ik de term electro niet echt passen, das respectievelijk toch meer gewoon synthesizer pop en club house of zo. Maar verder... Het is maar een naam, belangrijker is bij het rondsturen van je demotjes dat je het stuurt naar labels waarvan je denkt dat het zal passen.

@ chinettie thanks !
had al beetje zo'n beeld en idd vind de term electro beetje misplaatst idd als je naar de jaren 80 electro kijkt enz .
ed banger noemen ze het fresh electro , pop of niet in vind het persoonlijk heerlijk om naar te luisteren.
maar mijn ding is ik vind het erg hoog gegrepen op gelijk naar dat soort labels dingen te sturen.
ben nog in de leer en wil evolueren .
thanx

dit is als het echte electro is en niet electro house of van die commercielere electro house, is in mijn ogen toch een verschil, gwn aan de klank al. maar ja kijk naar legowelt, das echte electro
is i-f ook geen nederlandse electroartiest?

Legowelt doet veel dingen, niet al z'n muziek kan je als pure electro omschrijven. Toch vaak een combinatie van stijlen met eigen sausje eroverheen.

I-F is een nederlander.

Boysnoize is voor duitsers met geverfd haar die rondhangen in metrostations

Dit is BUNKER:
story.gif

Echte mannen muziek, mannen zoals Sander

Back