Ik heb als ik een nummer aan het maken ben altijd problemen het het afbouwen van de nummers. Een nummer opbouwen is geen probleem dat gaat lekker maar op een of andere manier als een instrument wil laten "stoppen" dan klinkt het vaak als of ie in eens verdwenen is. Ik heb dit al geprobeerd op te lossen door het het volume langzaam te laten zakken. Maar dit vind niet de mooiste manier en dit vind ik ook van een lowpass er over gooien.
Ok nog een ander vraagje, stel je wilt 2 patterns mixen
uit bijv (1X) mc303 hoe kan je dit het beste doen?? Ik zat zelf er aan te denken om 1 pattern te maken met een kopie van deze 2 patterns en er een leuke overloop van te maken. Maar wat je dan krijgt is dat je dan altijd vast zit aan een standaard volgorde van je nummers als je live optreed.
Ok nog een ander vraagje, stel je wilt 2 patterns mixen
uit bijv (1X) mc303 hoe kan je dit het beste doen?? Ik zat zelf er aan te denken om 1 pattern te maken met een kopie van deze 2 patterns en er een leuke overloop van te maken. Maar wat je dan krijgt is dat je dan altijd vast zit aan een standaard volgorde van je nummers als je live optreed.
moet ik toch ff uitproberen.
. Wat ook wel lekker klinkt is als je gewoon effe de kick mute en hem kort daar op weer terug laat komen, en dan gewoon een instrument weg halen.
Nu ben ik dus alles kwijt wat ik gemaakt had en kan weer over nieuw beginnen. (ja ik weet het backups...