Bass
Gepokt en gemazeld
[Toch frappant dat iedereen altijd zijn EIGEN gear altijd ondergewaardeerd vindt..] :
In een ander topic had ik het over de Korg MS2000, en dat ik die snel heb weggedaan voor een Nova...
Sinds een paar maanden heb ik weer een MS2000 ...
Hoewel ik hem nog niet in mijn setup heb gezet, heb ik er de meeste vage/mooie synthgeluiden al mee gemaakt op de bank...
het filter wordt door veel mensen afgekraakt maar dat is alleen maar omdat ze er zelf geen een hebben
...
Ik vind hem in elk geval puurder dan bv de Ion...gewoon lekker basic synthese met een aantal extra's zoals vocoder, MOD-sequencer en DWGS-waves...niks geen gedoe met eindeloze menu's en overdaad aan mogelijkheden (Z1/Prohecy) of gebrek aan knoppen...
In een ander topic had ik het over de Korg MS2000, en dat ik die snel heb weggedaan voor een Nova...
Sinds een paar maanden heb ik weer een MS2000 ...
Hoewel ik hem nog niet in mijn setup heb gezet, heb ik er de meeste vage/mooie synthgeluiden al mee gemaakt op de bank...
het filter wordt door veel mensen afgekraakt maar dat is alleen maar omdat ze er zelf geen een hebben
...Ik vind hem in elk geval puurder dan bv de Ion...gewoon lekker basic synthese met een aantal extra's zoals vocoder, MOD-sequencer en DWGS-waves...niks geen gedoe met eindeloze menu's en overdaad aan mogelijkheden (Z1/Prohecy) of gebrek aan knoppen...