fjoesz
Gepokt en gemazeld
origineel geplaatst door een of andere mafketel
Goed. Goed! De Juno60 is wat dikkig. Voor aardse begrippen dan he. Wat je in je relaas buiten beschouwing hebt gelaten is het bestaan van buitenaardse machines. Je weet wat supernova is he? Dat heeft met sterren en planeten en weet ik wat voor shizzle-to-da-nizzle te maken. Daar zal ik verder niet op ingaan (tenzij je op enig moment aangeeft dat je daar behoefte aan hebt (maar dan moet ik me wel even inlezen in dit onderwerp)).
Buitenaards. En daar versie 2 van. En die uitgebreid met een dubbel aantal stemmen. Snap je waar ik heen wil?
Dan wil ik graag benadrukken dat dit wonder-in-het-rack uitgevoerd is in blauw. Niet dat saaie zwart en die eeuwige houten zijkantjes zoals sommige vintage bakken zichzelf daarvan bedienen. 't Is als een klassieke auto. Best leuk hoor! Maar rijd het lekker? Naah. Is het comfortabel? Beslist niet. Is het mooi? Dat wel, maar dat is een nieuwe Aston Martin ook. En dik. En vet. En zo moeten we dat gaan bekijken fjoesz.
Maar dan dat dikke geluid. Dik DIK! Het past bijna niet door de outputs zo dik. Kun je het je voorstellen? Nou, maak die voorstelling nog een tikje vetter en je hebt een fractie van de dikheid van 1 osc uit 1 stem uit de supernova te pakken. En dat keer 48 zo je wilt.
de SN2 proX dan waarschijnlijk

. Maar inderdaad, op synth-markt is die dat zeker. Ik zie twee imperfecties in het ding: