Vinyl Verzenddozen

ArtsMusic

Ingeburgerd
Hoi Synthforummers

Niet synth- of studiogerelateerd, daarom maar even hier: Ik moet de komende tijd flink wat vinyl versturen, en ben op zoek naar goede verpakking hier voor. Zoiets:

dozen1_3b.jpg

dozen1_3a.jpg

Wat ik totnutoe gevonden heb is Who's Your Daddy Records (wydr.nl) in Rotterdam (verzenden alleen), maar die reageren niet op mail. Nu heb ik dezelfde dozen gevonden op http://www.protected.de, heb ze even gemaild wat de verzendkosten zijn naar nederland, nog even geen antwoord.

Maar eigenlijk wil ik eigenlijk gewoon even de stad inlopen en die dingen halen. Heb alleen geen idee waar ze ze verkopen. Ik woon in (centrum) Utrecht dus er is vast wel een winkel om de hoek die ze heeft... heeft iemand dit ooit gekocht in een winkel en weet nog waar? :)

De enveloppen in het postkantoor zijn trouwens allemaal net te klein (de grootste past NET niet), en de dozen weer veel te groot, vandaar dat ik echt deze pakketjes wil.

Alvast bedankt!

bij vinylarchief op de lange hezelstraat in Nijmegen kun je wel kopen denk ik

bedankt voor die duitse site! :) prijs valt daar goed mee wat mij betreft

binnenkort eens wat bestellen :)

Bump.. oud topic, maar wellicht een leuke suggestie

Je kunt ook pizzadozengebruiken. Deze hebben dezelfde afmeting als bv. de verzenddozen van who's your daddy (330x330), maar zijn veel goedkoper.

Back