waar wordt je muziek nog beoordeeld?

chielos

...
Ligt het aan mij of wordt er de laatste tijd weinig inhoudelijk gereageerd op tracks? Best wel jammer jammer eigenlijk en misschien ook niet geheel de doelstelling van dit forum. maar daar doen we het eigenlijk allemaal voor!
(ok, ik maak me daar ook schuldig aan)

vandaar mijn vraag:
weten jullie fora voor electronische muziek waar je echt kritiek op tracks kan verwachten?

ik bedoel: synthforum is echt een fantastisch forum op technisch gebied, maar ik wil ook inhoudelijk groeien!

cheers,
chielos

He Chielos,

Als je dance/electronische muziek maakt, check dan i-dance.com. Je kan daar je tracks posten, zelf feedback geven en feedback krijgen van andere dance producers (engelstalig). Als je zelf een beetje moeite steekt in het geven van inhoudelijke reviews op andere I-dancers, kun je die moeite van hen ook terug verwachten.

Overigens, als je tracks daar goed scoren kan I-dance ze voor je doorsturen naar record labels.

Link: www.i-dance.com

nou maak ik zelf geen mainstream muziek, is dat daar ook vertegenwoordigd? of is het meer de gevestigde orde?
thnx iig!!

Het is gericht op dance, zeg maar alles van progressive tot hardcore, breaks tot drum and bass. Er zijn zowel mensen die zich willen richten op een meer commercieel geluid als mensen die meer experimenteel of underground bezig willen zijn.

Ik zou zeggen, check it out yourself :)

wel een beetje jammer dat het dan weer geld moet kosten, 8 euro per maand!
iemand een GOED gratis alternatief?

Ligt het aan mij of wordt er de laatste tijd weinig inhoudelijk gereageerd op tracks? Best wel jammer jammer eigenlijk en misschien ook niet geheel de doelstelling van dit forum. maar daar doen we het eigenlijk allemaal voor!
(ok, ik maak me daar ook schuldig aan)

vandaar mijn vraag:
weten jullie fora voor electronische muziek waar je echt kritiek op tracks kan verwachten?

ik bedoel: synthforum is echt een fantastisch forum op technisch gebied, maar ik wil ook inhoudelijk groeien!

cheers,
chielos

ik heb goede ervaringen met posten van tracks op met name synthmerk gebonden userforums (engelstalig). Dat doe ik onder meerdere namen en ik vind de feedback die je daar krijgt altijd wel nuttig. Hier posten doe ik al tijden niet meer. De manier waarop sommigen hier reageren heeft alle fun voor mij daarbij weggehaald. Ik vind dat het in engelstalige forums er toch wat vriendelijker en respectvoller aan toe gaat. Je zou eens kunnen kijken op het computer music forum (of je track sturen naar het blad) dan heb je kans dat je track in het blad beoordeeld wordt , of online goeie feedback krijgt.

Ik post ook nooit meer tracks. Om de redenen van quifster. Maar ook omdat ik al een tijdje in zo een 'muzikale dip' zit.. No fun!
Maar als ik weer zou posten, dan gewoon weer hier. Als een track goed is, dan komt het altijd bovendrijven volgens mij.

suc7

Back