synthscoop

sinew1958

Je hebt niet veel nodig om mooie muziek te maken.
het oude jaar is bijna ten einde,en het nieuwe jaar is in zicht,muziekfirma's komen weer met nieuw materiaal op de markt.
Is er al iemand van jullie die iets meer weet over nieuwe synth's(soft,hardware) ,die gaan uitkomen?

verwacht maar niets, de synth scene (hardware) wordt elk jaar maar saaier en saaier, komt er iets uit dan moet je een bank beroven om het te betalen, of mag je wachten totdat je met pensoein gaat, of gewoon fake.

ik heb het idee dat al die technische wizzkids bij de grote companies onder een parasolletje op de bahama's zitten...

oeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!
maar ja wie ben ik :(

Misschien dat Roland nog met een nieuwe synth komt. Een opvolger van de JP8000 laat ook wel op zich wachten. Ennuh... ik geloof niet dat die MC909 het helemaal gaat worden.

laten we het maar hopen, want dit wordt echt zielig!

Ik ben vooral benieuwd met wat voor een synth Clavia op de proppen zal komen, vooral nu de ontwikkeling van een nieuw OS voor de Modular is stopgezet.

Clavia has today decided to stop the work of the software upgrade for the Nord Modular system. Instead, Clavia will focus its development resources on new projects.
.

Hopelijk moeten we niet al te lang wachten.

Reaktor 3.3 voor PC en Mac systemen gaat binnen niet al te lange tijd verschijnen. Het product zou in juli !!! van dit jaar al uitkomen maar is uitgesteld.. alle software geluidsfreaks zitten er echt met smart
op te wachten, snellere interface, verbeterde VST functie etc.en natuurlijk meer Synths en geluids installaties!!!
[jammer trouwens dat reaktor op dit forum zo onbekend is, of vergis ik mij hierin??=( ]

Karma Creator

Karma Creator

Oh ja, ben ook best benieuwd hoe die Karma Creator software het zal doen.

A full version for use with any and all MIDI Synthesizers and Sound Modules is under way. Currently titled “KARMA Creator,” the projected release date is (hopefully) Spring 2003, for both Mac and Windows versions.

Misschien leuk om naar uit te kijken als je geen Korg Karma bezit :)

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Reaktor 3.3 voor PC en Mac systemen gaat binnen niet al te lange tijd verschijnen. Het product zou in juli !!! van dit jaar al uitkomen maar is uitgesteld.. alle software geluidsfreaks zitten er echt met smart
op te wachten, snellere interface, verbeterde VST functie etc.en natuurlijk meer Synths en geluids installaties!!!
[jammer trouwens dat reaktor op dit forum zo onbekend is, of vergis ik mij hierin??=( ]

ik zit er ook met smart op te wachten. iedere nieuwe versie van reaktor brengt zoveel nieuwe functies met zich mee, die gasten bij ni zijn echt meesterlijk.

reaktor is niet onbekend op dit forum, hoewel ik wel t idee heb dat de meeste niet weten waar toe reaktor allemaal in staat is.

Back