Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Maar, dat kun je toch makkelijk in een (computer-)sequencer zetten en dan als MIDI of sample exporteren? Moet je wel een stuk of wat keer doen, voor elke toonsoort die je gebruikt minstens 1xIk dacht in een song een stringsloop te plaatsen, zo een aanloop naar boven. In mijn SRX kaart zitten wel wat stringloops maar niet echt mijn goesting. Inspelen is onmgelijk, dus dacht ik aan midi of sample. Maar voordeel aan midi is dat je het gemakkelijk kunt aanpassen nietwaar.

Dit heeft niks met muzikaal talent te maken, gewoon met even de moeite nemen om uit te zoeken hoe je dat in een sequencer doet. Natuurlijk moet je ook bedenken op welke noot je wilt beginnen en eindigen en in welke toonsoort de loop moet, maar om zo'n database te kunnen gebruiken, moet je dat ook al doen/kunnen. Als je dat niet kunt, dan heb je ook weinig aan zo'n database: ja, je kunt natuurlijk van alles in zo'n database proberen of het past, maar ik weet wel wat minder tijd en moeite kostIk neem aan dat je bedoelt met "zetten", zelf de loop noot voor noot plaatsen in de sequencer of traag inspelen met midi en aanpassen. Nou daar ontbreekt het me aan muzikaal talent dan. En ik hoef dat ding niet te exporteren eigenlijk. Gaat gewoon de song in met de rest via de sequencer.

Tsja, dat overkomt de besten -waarmee ik mezelf als zodanig diskwalificeerBen geen violist ^_^.

. Als de song af is zeker komen luisteren op de myspace ^_^. Cheers