Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door sander
Je kan ook gewoon je neus dichtknijpen terwijl je praat. Heb je ook een soort robot geluid![]()

Origineel geplaatst door sander
Je kan ook gewoon je neus dichtknijpen terwijl je praat. Heb je ook een soort robot geluid![]()

de goedkoopste vocoder die ik ken zijn 2 kleine mda plugins die samen een vocoder vormen van 8 of 16 bands.Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
hee, ik ben wat winkels afgelopen op zoek naar vocoders, er zijn indeed een paar van die MAM vocoders around, maar iedereen raad mij de micro mod aan. Well, het gaat mij niet zozeer om die 100 euro meer,alis dat ook een belangrijk punt. Maar het is weer een apparaat erbij, weer zitten zwoegen met manuals, weer weken niks nuttigs opnemen omdat je een nieuw ding moet leren besturen. En bovendien:when is it gonna stop?Ik kan niet eindeloos synths aan gaan schaffen.
Ik zoek gewoon en simpele machine,die mijn stem vervormd,niets meer niets minder.
Maar anyway, was vandaag bij dat duistere zaakje Safe Sound bij mij in de buurt,en daar hebben ze de Micro Mod NIEUW voor 450 oiro's....Pfff.Hier moet ik even over nadenken.
thanx voor alles tips trouwens