Subgroover
.1
is er al nieuws uit Japan?
Ehm nope... maar nu ik weet dat Tadao Kikumoto de ontwerper van de 909 is, zal ik Roland nog eens lastigvallen met mijn 'zeer moeilijke en ongewone vraag'...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
is er al nieuws uit Japan?

ik had een mc303 en nu een mc505, kan je vertellen welke HiHAt dat moet zijn dan, want dat is een 909 sample dus als t goed is is die hetzelfde op de mc505.
aleen ik heb er meerdere HIHATS samples op de 909 bank staan, welke is t die jullie bedoelen? die tssssss tssssssss tssssssss gaat?

|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Humor is prima, maar er wordt vanuit gegaan dat iemand de vraag stelt om een serieus antwoord te krijgen.
Dollen en onwaarheden verkondigen als grap passen dan niet in het onderwerp. Het is wel leuk, maar doe dat dan ergens anders, dan hoeven wij niet steeds de boel op te schonen.
Ik vind het jammer dat daar dan op kinderachtige wijze op gereageerd wordt.

ja... maar erm... wat is de functie van deze thread nu nog dan? ...personal diary?Ach... de aanhouder wint (soms...)
ja... maar erm... wat is de functie van deze thread nu nog dan? ...personal diary?

ja, hij schijnt nu in Ibiza in de zon te liggen![]()
De term kinderachtig was niet op jouw betoog van toepassing, maar op berichten die verwijderd zijn.