6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
oh jee, heeft matrixxx ze toch weer stiekum omgewisseld!Ik had de 808 bovenop gelegd.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oh jee, heeft matrixxx ze toch weer stiekum omgewisseld!Ik had de 808 bovenop gelegd.

tuulk, ik snap alles...dat heeft nix met een algoritme te maken... eerder met de snelheid van de engine die op sommige punten drukker is dan andere en daardoor dus wat strakheid mist... het is er dus niet bewust in verwerkt...

shuffle kan je op alles toepassen dus zo speciaal is dat niet... ook niet voor de 909...uhhhh hij heeft het over de shuffle .. dat heeft in principe niks met meer of minder cpu belasting te maken maar met een verschuiving van de timing van bepaalde noten.
shuffle kan je op alles toepassen dus zo speciaal is dat niet... ook niet voor de 909...
daar heb je geen algen-ritme voor nodig...
Je bedoeld dat een shuffle algoritme in principe op bijna elke machine met het zelfde principe werkt? Echter je kan hem wel een soort van dezelfde uitkomst laten generen met een totaal ander algoritme.
Oftewel een algoritme klinkt natuurlijk heel spannend maar dat is natuurlijk niet ..
zoals :
function ggd(a,b)
if a = b
return a
else if a < b
return ggd(a, b-a)
else
return ggd(a-b, b)
end
bijv ... van http://nl.wikipedia.org/wiki/Algoritme staat

![]()
Ik had de TR-909..
Ik had hem ingeruild ( FL.450 ) voor een CASIO RZ-1
Het doet me nog steeds zeer..
Auw!Auw!Auw!

![]()
Ik had de TR-909..
Ik had hem ingeruild ( FL.450 ) voor een CASIO RZ-1
Het doet me nog steeds zeer..
Auw!Auw!Auw!
Misschien in Amerika kopen, dollar is toch geen kont meer waard heheOfftopic:
Hmmz Tr 808 ....
check dan maar een de std sample set op de MV 8000/8800 ...
Hoe klinkt die emulatie van de 808/909 op de MV 8800 eigenlijk?
Komt die een beetje in de buurt van een echte 808/909?