D
Deleted member 18007
Guest
Heb nog even gezocht op thread "geluiden uit de ruimte" ooit gestart door Smackos, helaas kan ik die met zoekfunctie niet vinden. Misschien kan een MOD die even opzoeken 
Goed. Wellicht wat filosofisch, maar wel de moeite waard van het nadenken (Vind ik).
OK. Ruis is te gebruiken als modulatiebron. Kosmische achtergrondstraling is voor ons waarneembaar als ruis. Je zou dan dus kosmische achtergrondstraling ook kunnen gebruiken als modulatiebron. Lijkt me wel leuk voor organische dingen
. Maar goed... heb al gezocht op Internet, maar het één en ander wordt me niet duidelijk. Vragen aan jullie:
-Is de frequentie van kosmische achtergrondstraling geschikt als modulatiebron of enkel als geluidsbron?
-Welk apparaat zou geschikt zijn (na simpele lekenmodificatie) om die achtergrondstraling om te zetten in een CV signaal
Lijkt mij leuk om kosmische achtergrondstraling in mijn setup te integreren

Goed. Wellicht wat filosofisch, maar wel de moeite waard van het nadenken (Vind ik).
OK. Ruis is te gebruiken als modulatiebron. Kosmische achtergrondstraling is voor ons waarneembaar als ruis. Je zou dan dus kosmische achtergrondstraling ook kunnen gebruiken als modulatiebron. Lijkt me wel leuk voor organische dingen
. Maar goed... heb al gezocht op Internet, maar het één en ander wordt me niet duidelijk. Vragen aan jullie:-Is de frequentie van kosmische achtergrondstraling geschikt als modulatiebron of enkel als geluidsbron?
-Welk apparaat zou geschikt zijn (na simpele lekenmodificatie) om die achtergrondstraling om te zetten in een CV signaal
Lijkt mij leuk om kosmische achtergrondstraling in mijn setup te integreren