Ik heb gekozen voor een productie maken voor een "mega-ster". Lijkt me eigenlijk perfect!
Zelf blijf je achter de schermen, en het geld loopt net zo hard binnen. (telkens weer als het ergens gedraait wordt enzo)
1 goeie hit voor 1 goeie artiest en je bent binnen.
Bovendien krijg je bekendheid van/naar een andere groep; de groep die net als ik ook met produceren bezig is en interresse heeft in hoe ik het gedaan heb en waarmee. En wat is nou dat geluidje en wat is dat effect op de 3e minuut e.d. en je krijgt geen horden fans achter je reet aan.
Ik bedoel, neem het Jim&Jam duo;die 2 donkere gasten met die veren op hun hoed. Die hebben vette producties gemaakt voor weet-ik-het wie allemaal. Wie kent ze? De mensen die ook met produceren bezig zijn en actief bladen lezen zoals interface, future music e.d.
ja, dat lijkt me wel wat. Dat je kan zeggen als mensen naar de radio luisteren, dat nummer heb ik gemaakt voor...!
En anders in de filmindustrie, dat lijkt me ook helemaal te gek om soundeffects te maken.
Wat optreden betreft, ik vind het teveel gestress en moeite voor te weinig geld. en 20.000 man zit er voor mij ff niet in.
(heb ook best wel podiumvrees denk ik)