Je ambitie als producer resp. artiest

Je ambitie als producer resp. artiest

• Een top 10 hit

Stemmen: 9 15,3%
  • Een veel gevraagd artiest in de underground scene

Stemmen: 17 28,8%
  • Een productie maken voor een mega ster

Stemmen: 2 3,4%
  • Een optreden op een groot festival (Lowlands / Pinkpop)

Stemmen: 3 5,1%
  • Lekker prutsen

Stemmen: 21 35,6%
  • Anders nl:

Stemmen: 7 11,9%

• Totaal aantal stemmers
    59

Yawgmoth

Moderator
Staff member
N.a.v. de "live thread" van Arveyman dacht ik aan mijn grootte ambitie: een optreden in de Bravo tent op Lowlands (dat wordt dus nog flink oefenen :) ). Hoe zit het met jullie?

lekker prutsen...

en jah ik weet dat ik in je vorige enquete "nee" heb gezegt maar toch ;)

het is een hobby (beetje uit de hand gelopen..) niet meer dan dat :D

lekker prutsen maar wel met als doel om in de door mij gerespecteerde/gewaardeerde muziekstromingen leuk mee te kunnen doen....

Olaf

Lekker prutsen en minimaal 1x ergens een plaatje uitbrengen.

C'est tout.

Laat mij maar lekker prutsen.
Als ik ooit een paar centjes kan verdienen is dat leuk meegenomen, maar als dat niet gebeurt ben ik even blij.

Lekker veel optredens doen ! liefst ook op grote festivals e.d.
maar dan vooral gerespecteerd werk doen, niet de boel neppen ofzo...
De kick van het optreden is echt geweldig, ooit in vechtsebanen Utrecht als Deejay ook helemaal uit me pannetje gegaan van de adrenaline! wat gewoon voor mij die kick geeft is als het publiek lekker op je muziek danst en het uit jouw vingertjes komt glijden, de manier hoe jij door een bepaalde sound erbij te draaien de crowd kunt beinvloeden , gewoon geweldig !

Ik hou van een brede muziekstijl, dus zie niet in waarom ik nooit een top10 plaatje zou willen. Alleen wel zoals ik t wil maken en niet zoals een maatschappij t wil hebben ! clipje op tmf of de box zal ik dan ook niet afslaan :) ofzo.
Ik zit minder te springen om een nummertje te maken waarbij een ander als producer optreed, maar zeg nooit nooit !
Het maakt me dus niet uit of t underground of zeg maar top10 is , zolang het muziek is waar ik achter sta voor de volle 100% :D:D:D:D:D Tja en uitbrengen van plaatjes dat wil ik natuurlijk sowieso

prutsen met het doel een gewaardeerd prutser te worden om uiteindelijk mijn prutswerkjes laten prutsen in een vinylprutserij !

Geen optreden voor mij hoor. Plaatje uitbrengen? Als dat ooit in me zou zitten, dat kleine beetje talent, lijkt me dat wel grappig. Je zou jezelf maar es op de radio horen ;)

De ultieme droom... een plaat uitbrengen en dat het dan zo'n underground hit wordt die iedereen kent zonder dat ie in de top 40 staat.

Kans van slagen: helaas slechts 2%

Gewoon heel veel lol hebben, misschien nog wat bijverdienen voor extra spullen te kopen.

Ooit nog eens muziek voor een film maken. Maar voornamelijk lekker klooien en heel veel lol hebben. :D

Lekker prutsen. Als ik ooit nog eens m'n brood zou kunnen verdienen (filmmuziek?) dan zou ik daar zeker voor gaan, maar het is geen harde doelstelling; dan is de lol eraf voor mij :).

Gewoon lekker prutsen. Maar het is nog steeds een droom van me om ooit eens voor 20.000 mensen op te treden. Maar goed voorlopig eerst maar ff mijn 1ste optreden voorbereiden :D

ik zou niet willen optreden of een ster willen worden bah
maar wel zo'n electronische muziek producer die een beetje op de achtergrond opereert en lekker z'n eigen gang kan gaan, eventueel in eigen beheer uitbrengen... totaal niet megahits ala top 40 dus, maar wel gerespecteerd worden door de echte kenners (LOL) en een trouwe schare fans opbouwen... en genoeg verkopen om lekker van te leven, ja dat lijkt me wel wat.... hoor mij praten... ja fantasie heb ik wel..... of dat ook ambities zijn... denk 't niet 8o)

Ik heb ze nog steeds, die ambities.
Ik ben de hele dag zowat met muziek bezig, maar ik laat het me niet meer zo in bezit nemen als eerst.. iets relaxter, dat is m'n goede voornemen.
:kroon:

[toevoeging: maar na een stevige maaltijd krijg ik die drang weer: hebben jullie dat nou ook... om geluiden te maken en nummers te bouwen.. 't is gewoon een VERSLAVING:kont: :kont: :kont: ]

Laatst gewijzigd:
Ik heb gekozen voor een productie maken voor een "mega-ster". Lijkt me eigenlijk perfect!
Zelf blijf je achter de schermen, en het geld loopt net zo hard binnen. (telkens weer als het ergens gedraait wordt enzo)
1 goeie hit voor 1 goeie artiest en je bent binnen. :L

Bovendien krijg je bekendheid van/naar een andere groep; de groep die net als ik ook met produceren bezig is en interresse heeft in hoe ik het gedaan heb en waarmee. En wat is nou dat geluidje en wat is dat effect op de 3e minuut e.d. en je krijgt geen horden fans achter je reet aan.
Ik bedoel, neem het Jim&Jam duo;die 2 donkere gasten met die veren op hun hoed. Die hebben vette producties gemaakt voor weet-ik-het wie allemaal. Wie kent ze? De mensen die ook met produceren bezig zijn en actief bladen lezen zoals interface, future music e.d.

ja, dat lijkt me wel wat. Dat je kan zeggen als mensen naar de radio luisteren, dat nummer heb ik gemaakt voor...!

En anders in de filmindustrie, dat lijkt me ook helemaal te gek om soundeffects te maken.

Wat optreden betreft, ik vind het teveel gestress en moeite voor te weinig geld. en 20.000 man zit er voor mij ff niet in.
(heb ook best wel podiumvrees denk ik)

In elk geval prutsen, als dat niet meer mag stop ik!

Maar een nummer scoren of meedoen aan een grote hit, erg lekker. Ik heb duizenden mensen zien springen en meezingen op een popnummertje van me, en dat is een kick! :okdan:

Optreden is wel leuk maar ik leg de lat dan meteen erg hoog, niet in het lokale buurthuis voor 15 man een aanhanger vol zooi inpakken, uitpakken, inpakken en uitpakken en dan zien dat alles onder het bier zit en je kabels goor zijn en je mic weg is. :stupid

En live spelen... wat "laat je spelen" en wat speel je zelf? Een band die ik ken zet eigenlijk hun WAV nummers aan en gaan er wat doorheen spelen (met alle respect, het klinkt best goed). Ik denk wel dat je live heel erg live moet zien. Drums en bas lopen en de rest doe je zelf/met anderen. Dus dan nog maar geen live dingen.

In elk geval een stukkie muziek op CD of PVC uitbrengen en dat wapenfeit eerst maar eens in gepaste dronkenschap vieren! :biertje:

in de underground scene mee kunnen doen lijkt me wel erg prettig. mijn muziek heeft denk ik ook niet echt veel commerciele waarde.

Grote Droom:

Grote Droom:

Mijn grote droom is dan toch wel muziek te maken die ik goed vind en daarmee geld te kunnen verdienen. Ruim voldoende om er niet bij te hoeven werken...
Ook zou ik heeel graag ooit optredens doen. Met als hoogtepunt: Sensation Black of zo? 40.000 mensen die jou muziek ten gehore krijgen :{ :{

Ik zou het liefst willen prutsen voor een megaster. Betste combi die er bestaat.

:W

Back