Het is me nu duidelijk !!!!

Oke heb het begrepen, zal in het vervolg wat minder spontaan mijn :r op tafel gooien.
heb op bepaalde momenten echt wel genoten, zoals bij Airbase en Rank1, dat klonk behoorlijk. En ben het ook wel met jullie eens dat ik niet teveel er bij stil moet staan hoe het allemaal gaat.

ohh, maar er zijn er vast wel een paar die gewoon een cdtje opzetten hoor **kuche kuche proest**

En daadkracht?
Is dat de boze steifmoeder van twijfel? Of is het andersom?
Volgens mij schrijf je stijfmoeder met een 'ij' :D

Boze stiefmoeder is te sprookjesachtig...
Miljoenen mensen hebben het leven verloren dankzij de daadkracht.

Twijfel is een gave, een zegen; daadkracht is een dwaling, een valse profetie...

Wout

Ach, de meeste concerten of optredens zijn een poppenkast. Zelfs met van die bekende artiesten. Grootste gedeelte is al thuis in elkaar gedraaid. Enige echte concerten zijn free jazz concerten. Daar weet niemand wat er gespeeld gaat worden en kan je het spannend houden.

DJ's zijn net popcorn bakkers; iedereen kan het als je kunt horen. Muzikanten heb je de Mc Donalds onder en je hebt echte getalenteerde chefs onder.
Topic starter, je was niet hard genoeg met :gaap:, :r en :Z.

Volgens mij schrijf je stijfmoeder met een 'ij' :D

Boze stiefmoeder is te sprookjesachtig...
Miljoenen mensen hebben het leven verloren dankzij de daadkracht.

Twijfel is een gave, een zegen; daadkracht is een dwaling, een valse profetie...

Wout

De daadkrachtige stelligeid waarmee je dit brengt doet me toch twijfelen aan de juistheid van het verhaal. :D

...queue de smakelijke praktijkvoorbeelden met de falende daadkrachtige mensheid...

Wat niet wegneemt dat je jezelf best mag afvragen of iets nu wel of geen waarde voor je bezit, toch? Niet, dan? Of...

Wout

Wout

Ik doe de hele tijd niets anders dan twijfelen, volgens jou zou ik dus hoogbegaafd zijn. Best vreemd over het algemeen ziet mijn omgeving mij als zwakbegaafd, dat heeft te maken met het feit dat ik niet zo daadkrachtig ben. Je begrijpt dat ik nu weer nog meer te twijfelen heb. Best verwarrend. Maar verwarring is natuurlijk geen twijfel, of toch wel?

En speciaal voor jou Wout....

Groeten,

Maarten ;)

Was er maar een anti-roest middel voor denkpatronen.

Of zou dat toch twijfel zijn? Ja, eh, nou, of misschien ook niet.

DJ's zijn net popcorn bakkers; iedereen kan het als je kunt horen.
Iedereen kan ook vuilnis ophalen. Daarom moet je nog niet neerkijken op dat beroep. Je maakt toch maar vlot gebruik van hun service.

Niemand verplicht je om te luisteren naar wat een DJ draait. Blijf gewoon lekker thuis, dan hoef je je ook niet aan hen te ergeren.

Los van alle taalgrapjes is het interessant dat jullie 'twijfel' als een karakter eigenschap ervaren, terwijl het niets anders is dan een bepaalde vorm van het denkproces. Zeg maar het wat langzaam tot een besluit komen.
Een beetje als het begrip 'perfectionisme', wat vaak als erg positief wordt ervaren, maar eigenlijk een zeer kwalijke vorm van egocentrie is, want de perfectionist is wel degene die de voorwaarden stelt en niet de rest van de wereld. En daar hebben ze zelf toch zo'n last van :D

En hoogbegaafd zijn, dat is weer een ander verhaal. Trouwens, iemand die veel cadeau's krijgt is niet hoogbegaafd, hoor :)

Wout

Hoogbegiftigd? (niet te verwarren met 'hoogvergiftigd') Ach ja, elke mogelijke karaktertrek heeft goede en slechte kanten, voor de eigenaar en/of de wereld om hem heen. Net zoals je te daadkrachtig kunt zijn, kun je ook teveel mitsen en maren inbouwen, enzovoorts! (wat was eigenlijk het punt van hier zo uitgebreid over beginnen in deze thread?)

Off-topic :W : tsja, live is leuker natuurlijk, alleen al voor het idee; maar op zo'n groot feest kom je toch sowieso niet voor de dj-skills, maar voor de sfeer en de muziek? (hoe ook voortgebracht)

Back