Je laatste 3 aankopen??

Toevallig voor Ableton? Het lijkt me een fraaie controller, maar ik zie nergens of hij ook voor deze DAW geschikt is.

voor Cubase en Reaper, in mijn geval, en dat werkt goed, met kleine bugs... maar deze controller is niet geschikt voor Ableton....

Arturia Augmented Persia
UVI Orchestral Suite II
Reve Generation S1988
Rave Generation Rave Station 2
Rave Generation Symphonic

Opbrengst van de verkoop van mijn Prologue-16 (aan een sympathiek mede-forumlid) heb ik stukgeslagen op o.a een Lexicon MPX500, een Korg Minilogue XD en een Roland TD07 waarmee ik Addictive Drums trigger. Waanzinnig!

Tijd voor een update.
- Roland XV5080, kostte geen drol maar gaf z'n defect maar moeilijk prijs.
- Alesis QSR. Stond al een tijdje op de "proberen " bucketlist. Weet niet of het een blijvertje wordt want hij heeft me nog niets laten horen dat inspireerde om verder/dieper mee te gaan.
- Korg X5. Aan komen lopen met defectje. Leuk maar voegt niet per se iets echt nieuws toe aan de al aanweaanwezige AI en AI2 modules die hier al wonen.

verse schermpjes voor mijn tr707 en 727. Zijn eindelijk weer op voorraad in Frankrijk. Ik wachtte al vele maanden.

Verder nog een verzendlabel voor die transformator voor de suiko st20 te herstellen door de tech. En in een klap de 110v naar 230 te hebben. Spannend of t werkt, indien ja koop ik nog een voor de tweede Suiko. En die komt te koop eens op punt.

Gamechanger Audio Recoder - Binnenkort binnen na productie upgrades & issues. Erg benieuwd naar de FX sounds & live gebruik. Check de Manual

Akai MPC Sample - Jammen op de bank, resamplen in de studio.

Jack XLR kabels - Meer nodig na studio verbouwing.

Gamechanger Audio Recoder - Binnenkort binnen na productie upgrades & issues. Erg benieuwd naar de FX sounds & live gebruik. Check de Manual

Akai MPC Sample - Jammen op de bank, resamplen in de studio.

Jack XLR kabels - Meer nodig na studio verbouwing.
Je kunt mij als je wilt een pb sturen kans is er dat ik je op maat kan voorzien van kabels voor weinig.

Zelf nog wat eurorack gekocht.
2 lockhart wavefolders en een enveloppe follower

Behringer Phara-O
Korg Monotron Delay

Kabels,
Modular Handbook (Omri Cohen),
Modular Cookbook vol.1 (Omri Cohen)

Eens kijken of dat wat licht werpt op het kabels pluggen..

O ja, er zat ook een promo folder bij voor de Superbooth van 07-09 mei.. handig als je ‘m pas op 27 mei krijgt 😁

Kabels,
Modular Handbook (Omri Cohen),
Modular Cookbook vol.1 (Omri Cohen)

Eens kijken of dat wat licht werpt op het kabels pluggen..

O ja, er zat ook een promo folder bij voor de Superbooth van 07-09 mei.. handig als je ‘m pas op 27 mei krijgt 😁
Ik ben blij met het handbook

We gingen naar de winkel voor een tweedehands Yamaha Motif ES Rack… Deze was helaas letterlijk net verkocht..

Toch nog thuis gekomen met wat spullen voor het synth hoekje van mn vriendin. Sommige dingen moet je wel gescheiden houden in huis.

-Presonus Eris Studio 5 monitoren plus kabels

-3x SrX board (Drums, strings en complete Orchestra)

En vandaag online voor mezelf maar wat gekocht:

- Wavelab 13 Pro (update van 12) met één of andere actie van 40% korting.
Niet dat ik de extra functies nodig… maar die korting hè….

DSI Tetra x 2 (dus feitelijk een Prophet 8 voor een fractie van de prijs, mét filter FM)
Moogerfooger Delay

Vandaar dus dat ik mijn Waldorf Pulse 2 en Alesis Micron te koop heb staan :)

Back