Fruity 8 is gereleased.

koekebakker

Olie op het vuur
http://www.flstudio.com/
FruityUpgrade.jpg

Morgen meteen testen die hap!

8~8~8~8~8~8~8~8~

Gisteren de update op m'n pc gezet, even een paar uurtjes ermee zitten spelen, voornamelijk met 'slicex'...super! Had zin om vandaag even 'ziek' te melden op het werk, toch maar niet gedaan hihi. Zal wellicht vannacht even een nachtje doortrekken.:P

1 iets viel me op (zal vast wel iets verkeerd gedaan hebben) je kan nu max. aan 450kb/s exporteren, zo ingesteld, maar als ik in de file properties ga is m'n mp3 nog steeds 320kb/s...begrijp het niet (nog steeds vrouw en bovendien blond haha)

1 iets viel me op (zal vast wel iets verkeerd gedaan hebben) je kan nu max. aan 450kb/s exporteren, zo ingesteld, maar als ik in de file properties ga is m'n mp3 nog steeds 320kb/s...

320 kbps is het maximum voor een mp3-bestand.
Ik denk dat die schuif tot 450 gaat voor de ogg-encoder.

is nogsteeds niet bewezen 8o)

correctie!

uit de what`s new pagina;
24 bit int rendering

en verder nog interessant;
* Default peak meters scale bottom changed to -70dB, alternate scale down to -50dB.
* FL supports MIDI SysEx input, and handles basic MMC functions

Ik kan dat bevestigen.

de handleiding ook :dubbel:

NOTES: The maximum bit-rate for MP3 is 320 kbps and OGG, 450 kbps.
This means for MP3 you will get, at most, a 320 kbps file even if the slider is set to the max 450 while OGG will render at 450 kbps.

was de sound zo slecht dan? bij mijn weten een van de beste audio engines availiable..

Dan ben je verkeerd geinformeerd Jazper. Verre van dat!
FL8 blijft wat mij betreft nog steeds kinderspeelgoed, mijn mening hoor.
Kan er niks aan doen. Respect voor diegene die er goed mee overweg kunnen.

Veel plezier ermee.

Dan ben je verkeerd geinformeerd Jazper. Verre van dat!
FL8 blijft wat mij betreft nog steeds kinderspeelgoed, mijn mening hoor.
Kan er niks aan doen. Respect voor diegene die er goed mee overweg kunnen.

Veel plezier ermee.

ipv slap lullen wil ik nou eens bewijs horen!
en dan het liefst in dit topic;
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?p=937913

dat jij het kinderspeelgoed vind is jouw mening, maar je maakt er in deze topic geen vrienden mee
hoezo vind je het kinderspeelgoed?
omdat je met de stepsequencer makkelijk drumpatterns kan programmeren?

Laatst gewijzigd:
De FL mix engine was toch een van de eerst die op 64 bit zaten?

De FL mix engine was toch een van de eerst die op 64 bit zaten?
blijkbaar niet

uit de v8 manual;
FL Studio is a full-featured music production environment capable of multi-track audio recording, sequencing and mixing for the creation of professional quality songs or realistic drum loops. With VST/DX hosting, 32 bit internal mixing and advanced MIDI support no musical style will be beyond your reach. Songs or loops can be exported to a WAV, MP3, OGG or MIDI.

correctie!

uit de what`s new pagina;

en verder nog interessant;
* Default peak meters scale bottom changed to -70dB, alternate scale down to -50dB.
* FL supports MIDI SysEx input, and handles basic MMC functions

Die Sysex CC's en NRPN's werden lange tijd ondersteund, iig ik kon in FLStudio 6 al m'n synth via m'n scherm controllen of een VST via m'n synth..

Ben de update nu aan het downloaden, lijkt me een goede verbetering die (zoals met elke FL-release) vast ook wel weer intensiever zal zijn voor de CPU.

Back