thompson
Stamgast
Dat doet hij wel.
kijk maar op zijn banner op z'n youtube kanaal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat doet hij wel.

Dat is natuurlijk omdat fruity m'n apparaatje niet ondersteunt of iets dergelijks. afijn, hoop dat het er ooit komt als het mogelijk is
Geen idee of het ooit mogelijk is in FL. Maar ik mis een beetje dat ik de play/stop/pauze/rec/rewind knoppen niet kan assignen op me cme uf.
Alleen de start en stop werken op het moment. Dat is natuurlijk omdat fruity m'n apparaatje niet ondersteunt of iets dergelijks. afijn, hoop dat het er ooit komt als het mogelijk is
Het is al een hele tijd mogelijk, heb voor mn Axiom 61 een preset die die knoppen wel aanstuurd. Ik kan die transport knoppen met die Tascam controller aansturen.
Hoe het precies werkt weet ik niet, maar het kan dus al wel een hele tijd. Het moet iig vanaf de midicontroller komen, dus je zult een CME preset moeten zoeken.

Dan werken de knoppen van de Axiom of Tascam waarschijnlijk NIET met MME Wordt pas sinds v8 ondersteund. Zie release notes.
L56 Out...
Alleen start/stop? want die deden had al bij eerdere versies.
Of ook Rewind, record, loop, en dat soort knoppen?
) en daarmee doet alles het. Ook rewind en record. Voor versie 8 deed geen enkele transport knop op de MPD24 het.Heb je boxed of download versie?En waar kan je fl6 updaten naar fl8????????
Iemand toevallig een weet:confused:
Heb je boxed of download versie?
Ja je hebt 2 soorten originele met licentieOrginele met licentie
Ja je hebt 2 soorten originele met licentie![]()
Heb je hem in de winkel gekocht (dus in een doosje, met CD, etc) of heb je hem van flstudio.com gedownload, met my-flstudio blabla?
Dan moet je eenmalig (ongeveer) 25 euro betalen.
http://flstudio.com/documents/lifetimefreeupdates.html
. Ik begin FL8 steeds intensiever te gebruiken en loop nu tegen een probleem aan die ik in FL7 niet had (voor zover ik weet). Of het aan m'n instellingen ligt of mijn eigen domheid weet ik dus niet
.