owjaKan al lang hoor. kwestie van enable mutliple outputs aanklikken in de wrapper van de synth (linksboven)

en dan kies je bv mixerspoor 2
dan komt VSToutput nr 2 (stereo 3/4) op mixerspoor 2+1
etc
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
owjaKan al lang hoor. kwestie van enable mutliple outputs aanklikken in de wrapper van de synth (linksboven)

Alleen nog steeds geen midi effect plugins.
Zoals vsti-arpregiator. Of kan dat nu ook wel?
yepJa, in de sampler en wrappers op de laatste tabblad.
Maar daar kun je alleen maar van die standaard patroontjes kiezen, maar die wil ik vaak juist niet.
Ik heb liever een arp zoals in de Albina of Sylenth1 zit, met steps.

bedoel je niet met choppen in de pianrol? Zo doe ik het nu ook wel eens.
Maar ik wil er juist mee kunnen spelen zoals in die synths kan die ik net noemde.
Dus gelijk vanaf m'n toetsenbord.
(verder niet echt een groot gemis, ik pak wel een synth die het wel kan).

ipv slap lullen wil ik nou eens bewijs horen!
en dan het liefst in dit topic;
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?p=937913
dat jij het kinderspeelgoed vind is jouw mening, maar je maakt er in deze topic geen vrienden mee
hoezo vind je het kinderspeelgoed?
omdat je met de stepsequencer makkelijk drumpatterns kan programmeren?
waarom begon je dan uberhauptIemand op z'n zere teentjes getrapt.
Jij mag mij het tegendeel bewijzen met jouw slap gelul Ramoonus.
Kan het niet vergelijken want heb FL al een tijd geleden verwijderd en ben ook absoluut niet van plan het ooit nog aan te schaffen. Voor mij dus geen FL meer want ben het vertrouwen in dit product kwijt. Ik baseer dit trouwens op de vorige delen. De sequencer vind IK ronduit bagger en heeft niet de flexibiliteit van bijvoorbeeld Ableton. Ben vroeger ook begonnen met FL maar weet nu wel beter.
Enfin ik zal er niet verder over uitwijden om verdere discussies te voorkomen.
Ik geef de voorkeur aan Ableton. That's it!

De sequencer vind IK ronduit bagger en heeft niet de flexibiliteit van bijvoorbeeld Ableton.

Ah oke, alleen screenshots gezien.. dus..De playlist is qua uiterlijk en fucntionaliteit niet zo veel veranderd ten opzichte van 7. De twee velden zijn omgedraaid. Maar dit kun je ook terug zetten bij view.
Ja precies.. ik denk dat dat het is. Ik bedoel, ik kan me niet voorstellen dat ik trots tegen iemand kan zeggen dat ik FL Studio gebruik (laat staat Fruity Loops uitspreekDat wat aan jou knaagt is misschien het oude imago van Fruity loops. Het begon ook als een speeltje.
). Ik ben in elk geval blij dat Fruity uit de naam weg is.Tja, het imago
Zijn ze bij imagelijn heel serieus bezig het imago een beetje op te bouwen krijg je dit:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1245291.html#comments
kijk maar op het plaatje, op zijn site, op zijn Youtube kanaal.