Ik weet dat er op Cubase.net ook al heel wat te vinden is maar wellicht dat hier ook wat gebruikerservaringen gepost kunnen worden in onze moerstaal.
Ik heb kortgeleden Cubase ge-update naar 4.1.2.
Toch loop ik regelmatig tegen een crash. Vooral bij het opstarten van NI Kontakt 3 gaat het iedere keer mis. De rest draait redelijk stabiel, hoewel ik nog lang niet een zwaar beroep op alles heb gedaan. Iemand een idee hoe dit komt. Ik heb wel gelezen dat het vaker voorkomt maar een oplossing heb ik niet gevonden.
En ja, ik werk met gewone legale software: Cubase 4, NI Komplete 5 en Spectrasonics.
Ik heb kortgeleden Cubase ge-update naar 4.1.2.
Toch loop ik regelmatig tegen een crash. Vooral bij het opstarten van NI Kontakt 3 gaat het iedere keer mis. De rest draait redelijk stabiel, hoewel ik nog lang niet een zwaar beroep op alles heb gedaan. Iemand een idee hoe dit komt. Ik heb wel gelezen dat het vaker voorkomt maar een oplossing heb ik niet gevonden.
En ja, ik werk met gewone legale software: Cubase 4, NI Komplete 5 en Spectrasonics.
Maar dat zegt meer over de programmer skills dan over C4 denk ik
Verder heb ik een vast aantal group-/FX channels klaar staan en heb ik diverse workspaces onder mijn ALT-NumPad(s) gelocked staan. Te weten: 1 full screen project, 1 mixers only (3 mixers + de inspector open), 1 project + pool, 1 project + motif + virus.
Call me a (control) freak or not
Het werkt voor mij op deze manier snel, overzichtelijk en vooral zga. fout/bug/crash loos!!