iFox
Stamgast
Nog een interessant filmpje, ik moet zeggen dat er te gekke geluiden uit de PC3 komen hoor!
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

foto:
![]()
![]()
Wat een lelijk ding, zeg!
Hé, hé.......mijne komt er "waarschijnlijk" volgende week aan....
Besteld op 7 mei....
Nu is het schip aangekomen en wordt de boel "ingeklaard".....
(ik had overigens een PC3LE, maar die van mij had een hardware gebrek en is terug gegaan....vervolgens dus de 361 besteld)
Klanken zijn mij dus bekend, hoewel ik begrijp dat de 361 er wat minder heeft, komen misschien ooit in een update erbij.
Nog eventjes wachten dus....
gegroet,
robbie

Robbie,
Al nieuws van je PC361?
Wat me heel veel geholpen heeft met de werking van de PC361 zijn deze video's op de site van Kurzweil : http://www.kurzweilmusicsystems.com/Product.php?id=196 Even doornemen en je kunt direct aan de slag!
Peter.
....( ik kijk of ik hier een MP3'je kan neerzetten.....)Blijkbaar loopt er veel mis met het transport.
Bij mij zat het schermpje van het display los en klikken de drukknoppen rond de 'Edit'-knop niet zoals de andere drukknoppen, heeft volgens mij dus een serieuze slag gekregen tijdens het transport!
Als het gemakkelijk op te lossen is, zal Jean je wel kunnen helpen, anders vrees ik dat hij terug moet.
Peter.

Nee, ik kan er mee werken. Het beschermkapje van het display kan ik gewoon terug vastlijmen en die paar drukknoppen werken ook, je hoort alleen geen 'klik' als je er op drukt.
Ik heb je mp3 beluisterd en ik moet zeggen, ik hoor ook zoiets op mijn PC361 als ik mijn monitors volledig open zet, maar dit is wel niet hoorbaar op normaal volume. Ik had dit toevallig gezien in een frequency analyzer in Cubase, anders zou ik het niet geweten hebben.
Helemaal niet normaal dus dat het bij jou zo luid is!
Peter.